Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Till mitt älskade lilltroll

Publicerad 2012-07-01 18:17:50 i Allmänt,



Hur ska jag ta mig vidare??? f***n jag blir tokig, saknaden e så fruktansvärd jobbig...jag vet att jag gjorde rätt, hade inte kunnat låta dig få må dåligt längre....men du var en sån fantastisk tjejja när inga andra ororsmoment fanns omkring dig...älskade lilla Nova...som betyder ny stjärna och de e precis vad du är nu...en stjärna på himlen...tänkt om jag hade kunnat laga ditt lilla huvud men de gick inte...att älska någon e att släppa taget...men tankarna och min saknad blir inte lättare för de...vi ses igen, inte nu men om ett tag!!


Kommentarer

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2012-07-02 11:06:49

Nej det är verkligen inte lätt att vara djurägare alla gånger :-(. Dom där svåra besluten vill man helst slippa.

Är ju aldrig lätt att behöva skiljas från en kär vän, och ännu värre när dom är så unga o borde ha hela livet framför sig.



Så även om det är jobbigt så får man komma ihåg alla dom fina stunder man haft. Sen är det ju så att om dom inte mår bra så har man ju tyvärr inte så mycke val.



Tänker på dig i din svåra stund.

Kram

Postat av: Monica (Elin´s mamma)

Publicerad 2012-07-02 14:02:17

Hej Kicki!

Jag gråter över det fina ord som du skrivit om din fina vackra Nova.

Jag kan sätta mig in i hur du känner då vi har tagit bort ett antal djur för inte såå länge sedan..

Hoppas du får ha många fina år till med Annie och att smärtan lägger sig och blir till vackra minnen istället.

Kram

Monica

Postat av: Jessica

Publicerad 2012-07-02 21:18:47

Kramar om<3

Postat av: Fia

Publicerad 2012-07-02 21:41:12

Vet precis vad ni går igenom, man gjorde allt för dom och ville hjälpa dom på alla sätt och vis.. Douglas hade också sina stunder, saknaden går ej att beskriva.. Tråkigt att det inte blir som man tänkt sig fast man kämpar och kämpar.. Men du gjorde lixom vi det enda rätta.. Dom har det bättre nu.. Styrkekramar till er.. Kramar peter och Fia

Postat av: Jonnie

Publicerad 2012-07-03 12:06:56

hemskt att förlora någon man älskar :(

Postat av: Elin

Publicerad 2012-07-03 16:19:26

så fint du skriver Kicki och jag förstår din sorg <3 underbara fina Nova. Nu har du ro och kan njuta av livet som den stjärna du är/var!

Postat av: Fanci

Publicerad 2012-07-08 13:30:31

<3<3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela