Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Har så otroligt...

Publicerad 2012-07-09 15:44:13 i Allmänt,

...mycket att vara glad för...de har varit jobbiga två v, eller imorn e de två v sedan Lilltroll fick somna in...har glömt bort de fina som finns omkring mig nämligen mina barn som jag träffade förra lördagen i Örebro när vi firade min yngsta systers dotter som fyllde 7 år...kommer lite foton från den dagen!!


Annie som ville leka med Linus Shiva


Shiva


Min fina Linus






*kärlek*


Fick jag av sonen


Men vad e de i paketet, Hanna funderar


Jaaa...en ridhjälm




vackra mamsen


Fina Lina med sin bebismage, blir en Neo eller Tilly


Sympatiserar med bebismagen =P


*kärlek*




Lina och minsta syrran Marie


Syrrorna och Lina med Smilla och Tilda


Lill och storkusinerna


Emma, lillsöstras äldsta dotter

Kommentarer

Postat av: Fanci

Publicerad 2012-07-09 20:59:21

vilka fina barn!

dom ger lycka,och så fina babys magar<3

du har mycket och se fram emot!

inte alla som får ros av sin son ,så du kan allt sträcka på dig!

ha det så bra,och hoppas ni har fint sommar väder!

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2012-07-09 23:03:38

Förstår det fortfarande är väldans jobbigt att Nova är borta :(



Kul iaf att åka och träffa barnen och släkten. Förstår det ska bli spännande att bli mormor :)



Kram

Postat av: Våran lycka - vecka 30

Publicerad 2012-07-10 23:48:09

Ja mitt i all sorg så finns familjen;))

Fina bilder:))

Postat av: lagottocattleya

Publicerad 2012-07-12 23:13:59

Fina, fina foton! Härliga barn du har!

Postat av: Petra Lindroos

Publicerad 2012-07-14 22:09:45

Vad kul att ni träffades alla tillsammans. Jätte fina bilder som vanligt. Vad kul att du kommit igång med löpningen. Du ska se att du får massor av kraft därifrån. Kram

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Psyco dad (Jasons pappa)!

Publicerad 2012-07-15 16:02:23

Va skönt att kunna "gå vidare" och fokusera på allt som är i nuet! :) Härliga bilder! Hoppas ni haft en bra helg?!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela