Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Har sovit som...

Publicerad 2012-04-04 17:21:52 i Allmänt,

...en stock inatt, hur nu de sover men har inte varit vaken en enda gång...tyvärr sitter de fortfarande i e som en zoombi X 2...men tog mig ut i skogen en timme med tjejjerna, Madicken och Micke...innan de så skjutsade jag lilla My till läkaren och en tur till Ekholmens centrum för lite inhandling av div varor...så de blir ett kort inlägg men desto mer foton...blir en tidig kväll för mig för jag skulle kunna hacka huvudet i väggen å stå å sova nu...Vädret e kyligt men soligt så de får en ju att må bättre i sinnet...


Nova får en rejääl björnkram av Madicken!




Så härligt att se dessa två leka för Madicken kan va riktigt tuff
mot Nova och hon bara finner sig i de...finns INGEN annan hund
som skulle kunna göra så mot henne som Madicken gör... <3


Madicken ligger å svalkar av sig på snön som fortfarande
finns kvar bitvis i skogen


Annie kommer tebax efter en tur i skogen för den stora uppgiften att
leta skit, dessutom sitter de knäck i öronen å hon hör inte ett skvatt 
nu när de e sluttampen på löpet!


Vackra Madicken


Kommentarer

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2012-04-04 19:31:43

Vad skönt att du fått sova ut ordentligt en natt :) Inte kul om man inte får sova ordentligt :(

Ja dom ser verkligen ut att ha kul Madicken och Nova :) Jaha, så Annie är är också en skit letare och har knäck i öronen. Vinja hör inte mycke heller nu när hon löper.



Ja nu så är det verkligen att hålla tummarna att det blir lite valpisar, och även av bägge sorter :)



Kram

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Psyco dad (Jasons pappa)!

Publicerad 2012-04-05 15:38:56

härligt med riktig sömn, hoppas du mår bättre?!



sv: han e galen, haha! de va bara på det igen direkt... ingen tid för grina hos den ungen. :)

bada? shiiiit, dom e galna! brrrrrrr! :)



Hoppas ni får en riktigt trevlig påsk!

Postat av: Fanci

Publicerad 2012-04-05 19:39:10

Stooora kramen:)

Skönt och få svalka sig i snön!



ja,då får du sova ordentligt i natt oxå hoppas jag !



och att ni får en bra påsk! kram

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Psyco dad (Jasons pappa)!

Publicerad 2012-04-05 21:03:22

sv: jepp, växer alldeles för fullt! blir förvånad varje dag över vad han lär sig saker fort... där brås han nog inte på mig. hehe!

Postat av: Mita

Publicerad 2012-04-06 09:58:13

Får önska er en underbar Påsk med god mat och dryck och mycket, mycket kärlek!

Postat av: Jeanette, Sly & Maya

Publicerad 2012-04-07 12:31:16

Underbara bilder som vanligt!!! Kul att du är tillbaka på klubben, då syns vi framöver ;-) Glad Påsk till er från mig & tjejer!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela