Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Sååå tråkigt...

Publicerad 2011-03-03 08:48:52 i Allmänt,

...blogg.se har strulat flera ggr nu med att man inte kan lägga upp foton å de stöööör....de stör som sjutton men men...får väl lägga upp foton vid ett annat tillfälle, men jag vill ju lägga upp dessa foton NU.
Japp då va de slutgnällt för den här gången!!*L*
Yrseln håller i sig men e mindre idag än vad den va igår å de tackar jag för...var ute med min svägerskas långhåriga Schäfer å Annie igår, fick till några riktigt fina foton på de men kan ju inte lägga upp de så de får bli vid ett senare tillfälle! Annie å Izor e som ett gammalt radarpar sååå härligt å se de två tillsammans...de va längesedan vi sågs sist men de e så fina tillsammans....dock va Izor lite för intresserad av Annies bakparti vilket inte gillades av henne men hon ska inte löpa nu, däremot fick jag se att Nova troligtvis e på gång snart så doften kanske satt i från henne...
Ha en bra dag å ta hand om er!! kramelikraaam

Kommentarer

Postat av: Petra Lindroos

Publicerad 2011-03-03 10:48:43

Ser fram emot bildern! Ta hand om dig och ta det lite lungt om det snurrar i knoppen. Kram

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-03-03 11:30:24

Visst blir man sur när bloggen strular :( Jätte tråkigt att du inte kan lägga upp korten :( Hoppas det funkar en annan dag så vi får se dom :)



Kul för Anni med en kompis på promenaden :) Kan nog vara skönt slippa den lilla ibland också ;)



Ha en bra dag, här skiner iaf solen :)

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa!

Publicerad 2011-03-03 16:06:34

känner igen de där att dom krånglar... häromdan hade dom sån där jobbig och störande jävla reklam längst ner på sidan igen. usch!



sv: nä, han är inte lagd på hyllan... än... :)

jodå, han växer för fullt, alldeles för fort. hehe!



hoppas du blir helt yrselfri snart!

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-03-03 19:25:45

Jobbigt med driftstörningar!



Själv är man ganska förskonad från sånt, även om det händer ibland!



Sv: Ledigheten är guld värd oavsett om jag måste "jobba" här hemma! Bara att få vara hemma räcker för min del! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela