Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Igår tog...

Publicerad 2011-03-27 09:16:51 i Allmänt,

...vi med endast Nova på tipspromenaden som ordnades här..bara för att få jobba med hennes rädslor...de gick över förväntan å hon skötte sig bra både vid möten av hundar å barn som e liite skräckinjagande...de bjöds på nygräddade våfflor med grädde å jordgubbssylt..inte så tokigt efter tipsrundan!!*L*. Fram mot kvällningen så tog vi med skyddsarmen ut å här kan vi snacka glädjefnatt från Annies sida...hon tjöt rakt ut när de va Novas tur å hon fick vila en stund...de ville hon inte alls de...vi körde två ggr var å de räcker för de blir rätt trötta utav det!!....sen så va de ett snarkande från båda två tills de va dax att sova för natten...fick jättefina foton på Annie å några på Nova oxxå för den delen så nu blir de med andra ord BARA hundfoton!! =P

Annie å husse..

...John får ta i när Annie hänger i armen*L*

Lycka e när husse släpper så hon får dra å slänga omkring med den själv

Nova



...vägrar att släppa taget...

Nova fick ju oxxå leka med armen efteråt

Annie...



Annie tjuter över orättvisan att hon inte fick fortsätta!!!*L*

...spana in svansenden stod rakt ut å viftades på!

Haha...sötgöta!!

Nova

Lilltroll här med å detta får avsluta detta inlägg!!!

Kommentarer

Postat av: Anna & Nova

Publicerad 2011-03-27 11:37:37

Tipspromenad är jättebra träning för hundarna :) Jag har haft med min Nova på det också :) Mumsigt med våfflor efteråt med :)

Det ser så roligt ut när de jobbar med armen, kan tänka mig att de blir trötta efteråt. Tror min Nova skulle uppskatta det med :)

Annie är för söt när hon sitter och ylar hihi. Så synd om henne ;)



Sv: Tack för dina rader i min blogg. Jag är inte på topp nu för jag är så ledsen över tävlingen. Tycker det borde vara mer koll på domare och hur tävlingarna annordnads men det verkar icke vara det :(



Ha en fin söndag Kramar

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-03-27 17:12:56

Härliga bilder!! Jag hade en sån skyddsärm ett tag, men sålde den ganska nyligen. Ångrar det stort idag!! :S



Sv: Ja, Bagheera - eller vem som helst - skulle ju få lära sig dammsuga...



Det sket sig. Kan man säga!

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-03-27 22:47:57

Vad bra att tipspromenaden gick så bra med både hundmöten och en massa barn :)



Dom ser verklige yt att gilla att bita i skydds ärmen :)

Postat av: Petra L

Publicerad 2011-03-28 09:47:17

Otroligt fina bilder! Så söta dina tjejer. Vad roligt att se dem jobba mot armen. Har aldrig sett detta live ska kanske försöka få göra det. Kram

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa!

Publicerad 2011-03-28 11:25:36

hehe! härligt o se dom i action! :) o så gött me våfflor! det gjorde Mia hemma i lördags... mumms! :)



sv: ja de har verkligen varit full fart... underbart att vara riktig husägare med stor tomt igen. :)



ha en underbar måndag!

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2011-03-28 12:18:16

Sv: Ja, vädret är verkligen märkligt nu :S



Ha en fin dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela