Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Seg idag...

Publicerad 2011-01-10 10:29:27 i Allmänt,

...men igår hade vi de trevlig, Kicki, Örjan och barnen var här igår å käkade...mysigt med de små som e 3 och snart 1 år.
De som blev mindre roligt senare var en härlig magsjuka som infann sig framåt kvällen, kom som en blixt från klar himmel å även John fick en släng av den...
Nu på morgonen så hade Nova en egen liten utflykt nämligen efter ett stackars rådjur. Brukar släppa de på morgonen här ute på gångvägen så de får göra ifrån sig...nu kom de upp ett rådjur precis bakom mig å jag hann inte se de förrän Nova drog iväg...Annie sprang efter ett tiotal meter men sen vände hon...de gjorde dock inte Nova...när hon kom tebax va hon heeelt slut men såg sååå lycklig ut å viftade på svansen å satte sig fot brevid mig...
Igår hade några ungar klivit upp på Johans bil å åkt pulka på den, den står här ute för att han inte kör med den vintertid å här trodde vi den skulle få stå ifred...men då åker ungarna pulka på taket å ner....VAD e de som får ungarna att komma på en sån ide´??
Idag blir de lugnt...ska väl ut på de sedvanliga promenaderna å de ser ut som att solen börjar ta sig upp en bit på himlen...hoppas ni får en bra dag å ta hand om er
Kan ju iof göra lite reklam för mina andra sidor =P
www.kickisamatorfoton.blogg.se
www.rottisannie.dinstudio.se

Japp då va de gjort...har länkat de sidorna här nedanför om ni vill kika in!!


Brudarna bus

Kommentarer

Postat av: Kicki

Publicerad 2011-01-10 12:05:39

Tack för igår!

Postat av: Jonnie

Publicerad 2011-01-10 14:42:57

haha ja man måste ju göra allt så att alla e nöjda haha nu kan ju tillome japanerna läsa haha

Postat av: Petra Lindroos

Publicerad 2011-01-10 16:08:04

Åhh vad tråkigt att bli magsjuk! Skönt att ni verkar må bättre nu. J*vla ungar! Var får de alla idiot saker ifrån? Hoppas ni får tag på dem och ger dem ett nyp i örat så det svider till. Rådjur! Dino Like! Kan tänka mig att de ser lika glada ut all Råttor som fått jaga lite...... Kram

Postat av: Jonnie

Publicerad 2011-01-10 18:58:32

ja de gäller väl bara att bestämma sig, så borde de funka sen :)

Postat av: Anna & Nova

Publicerad 2011-01-10 19:10:07

Fy vad träligt med magsjuka :( Förstår att du är seg :(

Inte lätt att hinna stoppa hunden när det hoppar upp ett rådjur sådär.

Jäkla ungar till att åka pulka på bilen, hur kom de ens på idén och vart var föräldrarna? Det är så man skäms ju :(



Kramar

Postat av: Anna med flock

Publicerad 2011-01-11 10:06:00

Hoppas magsjukan lugnar sig fort!



Svårt att tygla jaktintresset när viltet kommer så nära inpå.... Ina är ju lite likadan, henne får jag passa noga... framförallt när det gäller harar, då måste jag ligga steget före hela tiden...



Hoppas att bilen inte tog för mkt skada av ligistungarnas framfart med pulkan.

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-01-11 11:19:50

Men usch då, inte kul vara dålig i magen :( Har du prövat att ta nått som heter Dimor, ska hjälpa mot tillfällig dålig mage. Finns på apoteket.



Nej inte vill man ge sig ut om man är kass i kistan :( Vet ju aldrig när det händer en olycka ;)



Ja visst är valparna söta :) Snart öppnar dom ögonen och kommer bli ännu sötare :)



Hoppas du blir bra snart nu då så du kan ut med tjejerna :)

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-01-11 12:09:09

Magsjukan sprier sig som en löpeld nu!



Några på jobbet har fått den, så jag håller tummarna för att jag slipper den!



Sv: Vad troligt att bilen kommit tillbaka, men jag kan ändå rekommendera några broddar - livet blir enklare och tryggare så :)

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa

Publicerad 2011-01-12 11:39:57

sv: ja en "runar" vore ju kanske inte så najs att göra. hehe! så jag får allt hålla mig! :)



Usch för magsjuka, hoppas ni mår bättre nu?!

Jävla ungar! Sånna ska man ta på bar gärning (eller ja, kanske inte). Härliga sovbilder på Nova. :)



Postat av: Kristin

Publicerad 2011-01-12 12:49:57

Suck, att inte föräldrar kan ha mer koll på sina barn. Inte så lätt för barnen att räkna ut kanske men vart var föräldrarna. Man kollar väl till dem lite då och då eller?



Hoppas du får bättre idag ifrån magsjukan...



Kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela