Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

F****n.....

Publicerad 2011-01-18 10:25:57 i Allmänt,

...får man skriva så??...jo de får man...drog på arslet IGEN när jag var ute med Nova, de va dock inte hennes fel...men de e så nöjävligt halt här å de skrapar bara av gångbanan men inget sand så de blir som en jävla isbana.
Nyss var bärgarn här å hämtade "Roddan" till farbror bildoktorn igen...när ska allt jävliga jävelskap sluta???
Har sån jävla huvudvärk efter vurpan så nu ska jag kika djupt ner i en kudde å bara må skit!! =P
Hoppas ni klarar er från dessa hala gång/bil vägar för här e de katastrof....ha en riktigt bra dag å ta hand om er!!!


Annie spanar in pinnen som Nova hade


Nova hade stenkoll på mamsen...

Nova har span...

Kommentarer

Postat av: Jonnie

Publicerad 2011-01-18 11:41:42

haha visst e de :)

Postat av: Anna & Nova

Publicerad 2011-01-18 11:51:19

Försök att tänka på gårdagen då du svävade på rosa moln, låt dig inte dras ned av ett bakslag!

Det är för jädra halt ute nu, hoppas du använder broddar?

Nu måste de väl ändå få ordning på Roddan snart tycker jag, hör du det Roddan? se till att bli hel och frisk nu! Hihi ;)



Kramis

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-01-18 12:02:59

Låter inte alls bra!



Lägg dig och vila lite! Har du inga broddar på skorna?

Postat av: Jonnie

Publicerad 2011-01-18 12:18:39

haha ja du jag har ingen aning, kan ju hoppas att de e så :)

Postat av: Jessica

Publicerad 2011-01-18 13:32:49

Ja det var riktigt skönt att han inte reagera på smällare;)

Trevligt att höra att dina också tog det bra.



Hoppas dom små får hålla sig friska. Nytt år ny tag!



Kram

Postat av: 已知 Mohammed☆ Al-debis™

Publicerad 2011-01-18 13:59:23

Nu är tävlingen (Dagens blogg) avslutad.

Klockan 15.00 så kommer vinnaren

att synas i bloggen - Kolla in bloggen då och kolla

om du vann eller inte.



Om du inte vann så finns det en ny chans idag klockan 20.00.



Det blir jätte skoj och du tävlar igen om du inte vannn.



Tack och lycka till :)

Postat av: Mick

Publicerad 2011-01-18 16:02:19

sv; Men gud! Jag förstår dig, haha Jag kan få värdens panik då jag drömmer något om någon som står mig nära. MAn får ju en känsla ibland som får en att tappa verklighetsuppfattningen, det är en av de värsta sakerna jag vet. Man ligger bara och klurar på om det har hänt eller inte! :) Usch! Tur att det bara var en dröm och att dina barn är okej! haha :)

Ha det bra!

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-01-18 16:50:29

Men usch, stackars dig :( Har prövat mina broddar idag och det var kanon :) Rekomenderar verkligen att köpa ett par. Hittade mina på Stadium men det finns säkert på andra ställen också.



Håller tummarna att din huvudvärk släpper fort.

Postat av: Petra Lindroos

Publicerad 2011-01-19 08:10:11

Inte roligt. Hoppas att du mår bättre efter att du vaknat. Jag skriver som Anna, tänk på dagen innan då du var lycklig. jag kom på en fråga jag glömt att ställa till dig. Hur gick det med att ta hand om barn? Jag kommer inte ihåg om det var fosterbarn eller hur det var. Hur gick det med det. Är de fortfarande "dumma" då du har så fina hundar? Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela