Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Underbar helg

Publicerad 2011-02-22 08:54:42 i Allmänt,

...med Linus har jag haft...suger fortfarande på den karamellen...ens barn kan verkligen få en gråhårig som yngre å nu så njuter man bara i fulla drag av de...Linus åkte hem igår så vi fick några härliga dagar tillsammans med mycket fotande å prat...
Snart bär de av till arbetsträningen å sen blir det skogen med tjejjerna....Annie fick följa med mig å Linus ut i söndags å hon va så himla glad å alert ute...de va längesen jag såg den där glädjen hos henne...hon får ett tillskott som heter MSM och hon å Nova har ätit de i några månader nu å jag tror att de e de som fått upp henne för nu e hon inte stel på samma sätt...var faktiskt någon månad sen jag såg den där stelheten på henne...vill ju att min tjejja ska få hänga med i många fler år...helst så länge jag lever!! =P
Näpp nu får ni stå ut med lite foton från helgen....ha en underbar tisdag!!


Här e vi ute på isen å går så de e en liten ö ni ser


De här e oxxå taget från samma ställe som fotot ovanför


Linus å jag vid Hamra sluss






Pussar av Annie får man bara med nått gott i munnen, blodpudding funkar*L*




Tjarå matte!!!







Kommentarer

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-02-22 11:58:51

Härliga bilder! Kalla. Men härliga! :)



Sv: Jag brukar själv bli tvungen att "renskriva" kladdlapparna för att ha någorlunda koll på dem... men ibland så försvinner lappar med mina anteckningar. :S

Postat av: Petra Lindroos

Publicerad 2011-02-22 14:04:59

Jag har börjat hitta gråa hårstrån! MAJA!!!! Per skyller på att hans skägg blev gårtt efter han träffa mig, vad kan han mena med det? Otroligt fina kort ser så trivsamt ut på korten fast jag vet hur kallt ni hade det om fingrarna hi hi. Kram

Postat av: Maria B

Publicerad 2011-02-22 18:11:52

Kicki! Vinterfotografier är så fint, det gnistrande fina landskapet. Kul också när Du tar kort på när Annie & Nova är in "action". Dessutom - läcker färg Du har på håret. Det var längesen jag såg Dig, så det ser ut som att Du har färgat det, men snyggt var det!! Ha det så bra. Kram/Maria

Postat av: Anna & Nova

Publicerad 2011-02-22 20:38:04

Mys att du har haft sonen på besök :)Så fina foton du har tagit :)Det är vackert ute nu :)

Kul att läsa att Annie är piggare och inte så stel som innan, jag tycker hon ser väldigt pigg ut på bilderna med :)



Kramisar

Postat av: Linaa vikken pinaa

Publicerad 2011-02-22 21:10:32

Nu kan du vara med och tävla om det inte intresserar ber jag om ursäkt.



http://linaabjornemalm.blogg.se/2011/february/tavling-2.html#comment

Postat av: Gittan

Publicerad 2011-02-22 21:15:57

Jag håller helt med härliga foton. Måste vara skönt att träffa kidsen i bland även om det bara är en åt gången ibland.



Själv har jag sportlov denna vecken och i dag har jag varit ute och gått tillsammans med två kamrater. Kameran hade jag en stund runt halen men stoppade ner den i väskan och precis efter ramlade jag som Anja så gjorde jag sälen tur att inte kameran var där då. Imorgon köper jag en lott.

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-02-22 22:19:26

Vad skönt att MSMet har hjälpt och tjejerna blivit piggare :)



Vilka härliga bilder i snön :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela