Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Tebax, men rätt

Publicerad 2011-02-07 09:19:50 i Allmänt,

...tilltuffsad...värken kan göra mig helt jävla rabiat å jag vill verkligen INGENTING!!!!...igår hade jag ett möte på klubben, vill försöka få till en trivselgrupp där vi ska försöka göra lite förändringar OCH förbättringar för medlemmarna...som de e idag så finns de en hel del att jobba på....speciellt attityden gentemot varandra och nya medlemmar som inte känner sig välkomna vilket jag själv inte gjorde när jag sökte mig dit...anledningen till att jag vill se en trivselgrupp e pga att vi har en sån bra miljö med planerna och klubbstugan, trivs jättebra där. Vi träffades iaf igår...två tjejjer som jag aldrig träffat eller sett på klubben och sen Gunilla som jag känner lite grann sen tidigare. Men de kändes på en gång att vi ville göra nått för klubben å dess dåliga rykte som den tyvärr har...när jag själv började leta runt efter någonstans att gå kurser med Annie så va det inte en människa som rekommenderade klubben pga inbördes beundran å ingen som ville släppa in nya ansikten å nya ideer...hoppas att vi kan ändra på de och nu e de nya ansikten som kommer in med nya krafter i "regeringen" så hopp om en nystart kanske inte e så fel.

Vi hade soc här i måndags för att se om vi duger som kontaktfamilj, de blev väldigt tyst kring oss när de fick veta mina tjejjers ras men efter besöket så sa den ena kvinnan att man kanske får tänka om när de gäller rasen...har väl inte med ras att göra utan vilket typ av individ man har eller???...nåväl...vi ska dit på måndag för en grundligare genomgång om vilka vi är...fick et formulär att fylla i tills dess...kan lugnt medge att de va saker som jag inte tyckte att de hade att göra med men fick svara på frågor om man varit sambo innan och varför man separerade då, när min mor/far var födda/arbete, mina syskons familjestatus/arbete/födda etc...VEM man tyckte bäst om av sina föräldrar....ja en massa som jag inte tycker e relevant i saken men men...bara skriva ner å se glad ut!!....ha en bra vecka å ta hand om er....kramiz


känner mig lite som båten, har gått under men har fått näsan
ovanför vattenytan just för stunden!!!!

Kommentarer

Postat av: Anna & Nova

Publicerad 2011-02-07 12:56:44

Tycker det låter som en bra ide med trivselgruppen, hopppas ni skall få lite ordning på klubben så den får bra rykte igen :)

Härligt att besöket med soc gick bra, men det är klart det gjorde med så härliga vovvar :) Konstiga frågor de ställer, men de tär väl

bara att svara och se glad ut ;)



SV: Tack :) Jag har mailat men inte fått något svar :( Men jag har kollat upp det själv och det beror på vilken webbläsare man använder. Använder du vanliga internet explorer skall det inte vara något problem, får då kan inte jag se det iaf! Använder du google chrome, firefox, safari som webbläsare så lyser det igenom, konstigt tycker jag :(



Kramar

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa!

Publicerad 2011-02-07 18:45:44

mysigt med trivselgrupp. :)

låter la tyvärr som soc i ett nötskal... så jävla trångsinta. usch!



sv: ja de skulle la kanske va de. :) undrar hur länge det håller bara... hehe!



ha en bra kväll!

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-02-07 19:13:43

Det blir lätt en sammansvetsad grupp i mindre organisationer, som försvårar förnyandet på många sätt.



Det är en av orsakerna till varför jag helt och hållet ratat brukshundsklubben i falkenberg.



// hoppas att dem tänker om och inser att hundrasen inte är problemet!

Postat av: Jonna & Svante

Publicerad 2011-02-07 20:15:46

Hoppas att det blir bra med trivselgruppen! :)



Hör gärna av dig om du kommer till Tyresö igen! Vore ju jätteskoj att säga hej! :)

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-02-07 22:54:49

Vad kul att du är tillbaka :)



Tror inte din klubb är unik att inte alla känner sig välkommen. Tror att många har det problemet tyvärr :( Antingen ska du ha riktigt vassa armbågar eller en jävligt bra hund eller en stor trut så du vågar säga nått ;)



Hoppas ni får en bra trivselgrupp :) Vilken klubb är det som du tillhör?



Sköt om dig :)

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-02-08 02:55:38

Sv: Ja, det är märkligt att det ibland är så att endast vissa av de hundintresserade kan tillföra något positivt :/



Vi håller tummarna för att det går vägen för er :)

Postat av: Petra Lindroos

Publicerad 2011-02-08 08:35:07

Fler borde ta efter ang trivselgrupp. Om det lyckas vilket jag verkligen hoppas att det gör, passa på och gör lite reklam om vad ni åstatdskommit så fler kan haka på. Detta är en av andleningen till att jag väljer privata hundkurser.

Vilka j*vla frågor från SOC. Jag blir bara upprörd nä rjag läser vad du skulle svara på.....

Ha en fin dag och se till att du kommer upp på ytan igen ;-). Kram

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa!

Publicerad 2011-02-08 09:57:28

sv: säger som de där ordspråket... de som göms i snö... (det som göms under tröjan)... :)



självklart tar jag en drink för dej till lunch! ;)



hoppas du får en bra och värkfri dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela