Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Snöovädret...

Publicerad 2011-02-12 09:57:43 i Allmänt,

...igår va inget större hit...men vi åkte ner till Sätravallen å gick en promis å tjejjerna fick springa fritt...här nere så har Nova inte dragit å vi går längs sjön så de funkar bra till hennes stora lycka!!...i morse tog vi en härlig promis runt Skruvkulla, solen skiner å de knarrar gott under skorna...snön ligger vit å fin på backen....kan villigt erkänna att jag njuter i de här vädret...ska de va vinter så e de här de alldeles ypperliga väglaget...dock grusades mina planer för jag hade tänkt ut å lägga spår till tjejjerna där de fanns barbacke å de fanns de på ett flertal ställen...men men...hoppas er lördag blir som förväntat å ta hand om er....lite foton från igår trots snöovädret fick jag till ett par som blev hyfsade!!


Annie å Nova om ni nu inte visste de!! =P


Ja se de snööööar....


Nova med sin söndderbitna höna


De stannade upp i leken när jag visade bollen som e den bästa...


Nova


Mamsen...

Kommentarer

Postat av: Petra

Publicerad 2011-02-12 10:06:46

Du får leta upp någon stor plogad parkering och lägga spår där. Det har jag gjort några gånger men då har jag lagt godis så de inte ser föremålen. Men det är kanske för enkelt för dina duktiga tjejer. Ha en fin dag i solen. Kram

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-02-12 10:40:03

Visst är det tråkigt med ännu mera snö :( Nu när det äntligen kommit lite barmark och man börjat få lite vår känslor ;)

Vad skönt att det finns några ställen som du kan ha ditt lilla yrväder lös på :) Kan tänka mig hon njöt att springa runt med mamsen :)



Sv. Ja dom älskar att bada vovvarna :) Du skulle höra Vinja innan vi kommer in till bassängen och tills hon är i. Låter som bara den....Japp fick sova lite längre också, gick upp kl 9,30. Det var så skönt att få sova :)



Här skiner solen idag :) Hoppas du också får lite sol hos dig idag :)



Kram.

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-02-13 09:07:27

Ju mer barmark jag får se, desto lyckligare blir jag :P



Jag är brutalt trött på snön nu, och de hala skogsvägarna man får kämpa med varje gång man ska gå någonstans :/

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-02-13 10:06:53

Spännande med lite stads träning :) Kan förstå hon är lite jobbig lilla flickan ;) Har också hört om "skvaller träning". Har inte testat själv men har hört det kan funka kanon :) Hoppas det funkar på lillan :) Gäller väl sen också bara att nån visar hur man ska göra så man inte gör helt fel :(



Sköt om dig och ha en bra söndag :)

Postat av: Yohanna

Publicerad 2011-02-13 11:49:45

Vilka stora tjejer :)



SV: Chili lät lite småskummt, har inte testat den :P

Tack, roligt att du tycker det :)

Postat av: Sara

Publicerad 2011-02-13 23:27:24

Ja denna snö! På ett sätt vill jag ha snö för att jag ska kunna åka skidor, men samtidigt är jag så sjukt less på vintern! Så snart är Annie din? Måste kännas underbart? :)

Postat av: linaa vikken pina

Publicerad 2011-02-14 05:21:09

ja bort med snön nu. Vi vill dra skrindan jag köpt:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela