Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Lite roligt...

Publicerad 2011-02-24 13:25:27 i Allmänt,

...ska få ett gäng hundbajspåsar för att testa dessa nedbrytbara från www.ticspac.se har en bloggvän här som har frågat om jag vill prova...inte så dyra heller så de e värt att gå in å kika ...kommer att skriva mer om dessa när jag testat de

Idag åkte jag in till stan å träffade Therese som jag inte träffat på ett tag, vi gick två timmar ute på Tinnerö...kallt va de men samtidigt väldigt skönt...men när man satte sig i en kall bil då började jag f f f fryyyysa rejält så full speed på värmen så man fick tina upp lite...ska burra ner mig med tjejjerna i soffan...de ligger redan å snarkar ljudligt!!!*L*
Skit oxxå går inte att lägga upp några foton!!






Kommentarer

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-02-24 22:13:05

Vad härligt med en långpromenad :) Hoppas ni hade sol också :)

Verkligen inte skönt att sätta sig i en iskall bil efter promenaden :(

Postat av: Petra Lindroos

Publicerad 2011-02-25 08:35:15

Idag är det inte lika kallt Jippi! Roligt när utvecklingen även går framås bland bajspåsarna! I like. Berätta sen hur det går. Ha en fin fredag och helg om vi inte hörs! Kram

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-02-25 09:31:10

Vad skönt att ni inte har så kallt :). Vi har bara -3 grader ute men det blåser så det känns hur kallt som helst :(



Vilken otur med fläckten :( Nej bränd el kan inte lukta så gott. Hoppas det inte blir så dyrt att laga då.



Hoppas du får en bra fredag :) Själv börjar jag jobba kl 2 så min fredag tillbringas på jobbet :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela