Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Foton från igår...

Publicerad 2011-02-25 09:45:17 i Allmänt,

...ja igår var ju Therese å jag ute på Tinnerö å gick, riktigt kallt men de va trevlig....två timmar spenderade vi där ute...när vi gått en bit så ser Therese nått å frågar va de e..då ser vi att någon har satt upp ett vildsvin mot en stubbe som sitter med klövarna i kors....så jävla vidrigt, varför gör man något sånt??...de va uppbökat runt de här stråket vi gick så visst finns de där....de va oxxå så att de va huvudet övre delen på kroppen å frambenen som fanns kvar...såg ut som den va urskuren under vid buken...hua...gillar inte dessa djur men någon jävla värdighet finns de väl...eller de e väl de de inte gör...lite foton då å vill du inte se vildsvinet så har jag lagt upp de längst ner på de här inlägget...ha en underbar helg å ta hand om er....på söndag har vi ett möte i trivselgruppen igen, ska bli spännande att se hur det utvecklas


De va riktigt frostigt å fint ute


Therese å Annie


Såg rätt kul ut, de virvlade massa snö bara just här


Älskar ju vatten så här forsade de under isen!


Lilltroll posar för matte!!<3


lite mer"isvatten"!!


vad säger man??...hur fan kan folk bara göra så här??

Kommentarer

Postat av: Petra Lindroos

Publicerad 2011-02-25 16:17:39

Hur tänkte de? Svin är vad de är. Varför? Jätte fina bilder härligt hur du kan fånga upp vatten droppar. Jag kom en sak som jag uppskattade när jag kom till dem jag tränar hund med som kan vara något att tänka på och ta med sig. Super enkelt oc vem vet ni kanske redan gär det? Men det var att de mötte mig redan på parkeringen och tog handen berättade om hur det fungerade vart man kunde gå med hunden tips på ställen man kunde stå på om man hade aggresiv hund mm. Bara bemötande om att de har sett mig de är intresserad av att jag ska få en bra start här. Jag gillade det då jag ofta känner mig osäker och har en hund som tror att alla är hans kompisar. Då fick jag som ett fack att ställa mig i och visste att de som kommer hitåt är bra hundar/ägare. Svårt att förklara men jag personligen kände mig trygg. Kram

Postat av: Anna & Nova

Publicerad 2011-02-25 16:52:24

Så fina foton Kicki :)Älskar isvattenbilderna :) Men så vidrigt med vildsvinet, jädra folk det finns :(



Ha en trevlig helg Kramar

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-02-25 19:32:59

Vi hittar ibland slaktade djur i skogen, men har man nästan börjat vänja sig! Man hoppas bara att dem alla dog smärtfritt!

Postat av: Maria B

Publicerad 2011-02-26 08:06:12

Urläcker bild med vattendropparna!! Jag vred på datorn, så jag fick se vattendropparna från andra vinklar, läckert även det. Den bilden tål att tänkas på för att senare eventuellt beställa av Dig, Kicki!! Tack för tipset om inpackningen & färgerna!



Jag kan knappt se på bilden, det är så att man mår illa!!

Ha en mysig helg & må så gott. Kram/Maria

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-02-26 09:48:15

Sv: Nä, den små pojkarna är också fina - men just Debbie är väldigt speciell. Kanske är det för att hon är min allra första hund! :)

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-02-26 15:13:36

Nej inte törs man lämna hundarna hemma om det är fel på elen:-( . Kan ju hända hemska saker då:-( .

Fina bilder på vovvar o natur :-) . Men den där vildsvins bilden va inte kul :-( .



Hoppas får en bra lördags kväll :-)

Postat av: Jonnie jonsson

Publicerad 2011-02-27 07:52:06

oj har ni så mycket snö kvar, här e allt borta :)

Postat av: Jonnie jonsson

Publicerad 2011-02-27 07:57:41

haha ja de klart :) har helgen varit bra?

Postat av: Jonnie jonsson

Publicerad 2011-02-27 08:43:51

haha ja de lät, men de kan ju va en bra de :) helgen har som sagt gått olika fort här tyvärr :)

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa!

Publicerad 2011-02-27 12:49:26

va mycket snö ni har kvar... här finns det bara enstaka småhögar kvar efter snöröjningen. jag vill ha vår nuuu! :)



sv: hehe! ja de skulle la va najs om man kunde få avdrag när han hjälper till. :)



bra att dom kommit... hehe! fixade en bra deal till Lina också... :)



Hoppas helgen varit bra?!

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-02-28 08:45:18

Sv. Japp visst blev den fin bloggen :) Hon är verkligen duktig att fixa Angie :)



Vad kul med träning med lite nya människor :) Håller tummarna att lill stumpan sköter sig :)



Ha en bra dag :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela