Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Fattar inte...

Publicerad 2011-02-28 14:10:41 i Allmänt,

...jag e sååå sjukt trött...skulle nog kunna stå å sova bara jag hade en vägg att luta mig emot!!*L*
Helgen har rasslat förbi i en riktig fart eller så e de jag som sovit mig igenom den...
I går så hade vi möte i trivselsektorn å de känns så himla bra...så den 11 april drar vi igång med en "värd" på klubben som ska kunna va behjälplig på samträningarna med tex tidtagning, kommendering men oxxå va synlig för nya människor som söker sig dit...vi ska oxxå börja med promenader för de som kanske inte e så tävlingsinriktade å bara vill prata hund under promenaderna. Vi tappar nog många medlemmar som gått valp å allmänlydnaden å sen tycker att de räcker så...då kan de kanske va skönt att få prata av sig lite med andra hundägare om de problemen som kanske uppstår....vi får se om vi får någon respons i detta men provar vi inte så vet vi ju inte heller hur de kommer att bli.
Idag åkte jag upp till klubben å tränade med Sassa å hennes tjejjer...kändes så bra å jag fick verkligen en nytändning i träneriet....så nu ska vi på´t å försöka komma igång ordentligt igen. Har oxxå anmält Nova till en kurs som startar den 21 mars...ska bli riktigt kul...näpp nu börjar ögonen bli alldeles för tunga, ska luta omkull mig en stund...ha de bäst!!

Linus å Lina
saknar mina kiddon!!

Kommentarer

Postat av: Jeanette, Sly & Enya

Publicerad 2011-02-28 15:39:22

TACK goa Kicki för de snälla raderna, de värmer:) Härligt att du engagerar dig så i klubben, du är en klippa! Hoppas att tröttheten ger med sig & att våren kommer snart så vi alla får x-tra energi:) Kram från oss

Postat av: Kicki

Publicerad 2011-02-28 16:05:55

Kul!

Vad ska du gå för kurs med Nova?

Kram!

/Kicki

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-02-28 18:30:15

Jag förstår du är trött - känner likadant själv!



Vad är det för kurs du ska gå med Nova?

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-02-28 18:49:26

Sv: Hon ville inte ha lasagnetten sen, utan kokade makaroner.



Jag antar att jag kommer att få höra detta ganska länge...

Postat av: Anna & Nova

Publicerad 2011-02-28 19:14:32

Jobbigt att vara så trött :( Jag är också inne i en trött period nu, så fort jag sätter mig i bilen så kan jag knappt hålla mig vaken men annars kan jag inte sova, märkligt!

Låter bra med trivselsektorn :)Kul att du har anmält Nova till en kurs, något att se fram emot. Det behöver vi alla :)



Kramis

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-02-28 19:28:03

Sv: Ja, så kan man också uttrycka det :P

Postat av: Petra

Publicerad 2011-02-28 21:06:09

Det är många som är trötta nu. Verkar som om det börjar så och sen blir man förkyld vilket jag hoppas att du får hoppa över. Visst är det kul med kurser. Kram

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-03-01 00:08:40

Inte kul att vara trött jämnt :( Hoppas verkligen du blir piggare snart :)

Tänk om gubben din skulle behöva hämta dig is kogen om du somnat mot ett träd eller nått. Ha, Ha ;)



Vad kul med kurs, lycka till på den :)

Postat av: Maria B

Publicerad 2011-03-01 09:27:15

Ett litet tips, Kicki. Kolla sköldkörtelhormonet på Din vårdcentral. Kvinnor får ofta detta. Värt att testa. Må så gott & Kram

Postat av: Maria B

Publicerad 2011-03-01 09:35:26

Du kan kolla via Google & sök sköldkörtel symptom. Ett tecken med sköldkörteln kan vara just mycket trötthet - läs vidare får Du se mer. Många tjejer jag känner har just detta. Ett litet tips som kan bli bättre om Du kan bli av med Din trötthet. Må så gott.

Postat av: linaa vikken pina

Publicerad 2011-03-02 00:57:11

men va fan radera denna bild från denna jord snälla!

Haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela