Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Får erkänna...

Publicerad 2011-02-11 10:26:38 i Allmänt,

...att jag blev glad när de ringde från läkaren å sa att han va sjuk, de snöar så jäkla mycket å jag ville inte ut på vägarna å åka....fick en telefontid på måndag å sen en ny tid till honom den 21...

På måndag e de dax igen för en ny träff med soc...fick skicka iväg formuläret med alla ingående frågor så de hade lite mer om oss innan vi kom...som jag skrev förut så va de frågor som i mitt tycke va heeelt obefogade... att de skulle ha någon vetskap om VEM jag tyckte bäst om av föräldrarna å varför jag separerade med barnens far mina syskons familjeförhållanden å arbeten....dessa frågor har väl inte med mig som person att göra eller???...menar då mina syskons förhållanden å arbeten.

Känns inte som någon höjdare å bege sig ut i de här vädret...e så himla halt under å man ser inte isen så man får treva sig fram....

Blev så otroligt upprörd över kärringens beteende när jag gick i Edhaga så jag skrev en insändare i tidningen, får se om den kommer med för de har varit en del skriverier om boenden för funktionshindrade hur de hanterar dessa människor så då kändes de rätt å hänga ut de här "apskaftet" till människa... finns ingen som helst ursäkt för hennes beteende...att hon gapa på mig e en sak men att behandla killarna som hon gjorde e inte ok... man kan ju försöka tänka sig in i grabbarnas situation...den ene e livrädd för hundar ( hon har två små skällande hundar med sig)...den andra killen hade svårt att gå! ( gick med livet som insats på halkigt, spårigt underlag) å JAG tyckte de va skitjobbigt...hur var inte situaionen för honom då??....Ja, jag blir sååå jäkla upprörd när man behandlar de illa som inte kan säga sitt utan e hänvisad till sin personal....


Den 15 feb har Nova bott hos oss ett år och den 16 blir mitt stora
hjärta fem å då e hon min, bara min....har haft henne på foder....

Kommentarer

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-02-11 12:13:29

Bra gjort med insändaren! Hoppas att dem tar med den!!



Trevlig helg!

Postat av: ≈Sanna≈

Publicerad 2011-02-11 12:49:19

Det är inte klokt vilka människor det finns!

Nej nu ska man nog inte ut och åka om man verkligen inte måste. Ungefär en gång i timmen var det stor utryckning förbi här igår, skrämmande!

Härligt att ni har mycket att fira i nästa vecka, Skönt att Annie blir din nu kan jag tro.

Hoppas att ni får en fin helg.

Kram!

Postat av: Anna & Nova

Publicerad 2011-02-11 13:36:51

Detta vädret är inte klokt :( Man skall inte köra bil om man inte måste nu! hoppas vädret är bättre på Måndag när du skall iväg :)

Jag tycker det var bra av dig att skriva en insändare. Sådant skall uppmärksammas!



Tänk vad tiden går fort :)

Underbart att Annie blir din snart :)



Ha en trevlig helg Kramisar

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-02-11 19:38:40

Sv: Ja, man får ju låta de små och lurviga surfa runt lite medan en annan slappar framför "Sagan om ringen" :P

Postat av: Jeanette

Publicerad 2011-02-12 09:41:45

TACK snälla du! Hoppas ni får en skön helg:) Kram

Postat av: Jonna & Svante

Publicerad 2011-02-12 19:02:49

Så härligt att Annie äntligen blir din egen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela