Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

...vet egentligen...

Publicerad 2010-10-25 09:23:57 i Allmänt,

..inte riktigt varför jag sätter mig framför datorn för jag har då rakt inget att skriva om...vissa människor kan verkligen suga musten ur en....blir både arg, ledsen å frustrerad över hur en del behandlar andra för att själv sätta sig främst å de finns överhuvudtaget ingen sans över hur de gör de heller!
Idag e de veterinärdax igen med Annie...ska kolla upp öron/hals/ögonen å se om allt har börjat gå tebax...ska oxxå se om hon kan känna igenom Annie ytterligare eftersom hon e så jäkla stel i lederna...hon kan va ok i en vecka å sen kommer de några dar när hon e väldigt stel å dan...veterinären pratade om att hon skulle ta lite prover å se om de går att utröna något på blodproverna, hon tror att de e åldersrelaterat eftersom Annie e en stor å tung hund MEN redan kan ju jag känna??? hon e ju inte 5 år ens men de e tydligen inte ovanligt....ja de e mycket skriverier om Annies problem å Novas biopsier som vi fortfarande inte fått något svar på men jag mår skit när mina fyrbenta inte mår bra å när man inte vet vad de beror på...önskar att de fanns förståelse kring min oro men möter hårda nonchalanta kommentarer som får mig att se rött....ja inte alla såklart men de finns de som bara slår bort de å tycker att de e väl inget....näpp gott folk de här e bara ännu ett tråkigt å intetsägande inlägg så jag skiter i detta nu!! =P


Dubbel lycka kanske??

Kommentarer

Postat av: Jeanette,Sly & Enya

Publicerad 2010-10-25 09:34:47

Hej!

Hoppas att du får positiva besked då det gäller hundarna. För Annies del så är mitt intryck att hon är en "öronhund" känner till andra hundar med sådana problem... Då får man bannlysa bad om man inte vill ge dem antbiotika hela tiden... MEN som sagt hoppas du får klara besked! Må gott!

Postat av: Petra

Publicerad 2010-10-25 10:08:39

Vad jobbigt. Jag gjorde en rensning bland så kallade vänner för ca 2 år sedan. Jag satte mig ner och skrev ner vilka som Tog energi och vilka som Gav energi. Till dem som Tog ringde jag upp och sa att jag inte längre vill vara vän med dem. Den fösta var jobbig att ringa men sen kände jag bara hur hela jag blev lättare och gladre. De som Gav mig energi ringde jag också upp och talade om hur mycket de betyder för mig. Låter som om jag har massor av vänner men det var just det jag inte hade men jag behöll de fina. Ta hand om er och hoppas du får de svar du önskar. Kram

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2010-10-25 10:18:31

Vad jätte tråkigt att dina hundar inte mår så bra :( . Hoppas verkligen din veterinär kan hjälpa dom. Tråkigt att Annie är stel i lederna :( Förstår då varför du inte vill hon ska ha en kull valpar till. Men att din uppfödare vill använda henne igen då om hon har ont i lederna, kan inte sånt vara ärftligt.



Men när föresten är det tänkt hon ska paras igen. För du vet väl att när hon fyller 5 år har hon inte rätt att ta någon mera kull.



Hoppas allt löser sig iaf så att vovvarna mår bra :)



Kram!!!!

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa

Publicerad 2010-10-25 12:34:59

Hoppas det gått bra för Annine idag!?



sv: tack. njae, goare/smidigare att ha mössa när de inte finns nått hår under. :)



Ha en bra dag!

Postat av: linaa vikken pina

Publicerad 2010-10-26 01:58:01

förstår din frustration mor. Vi lider med er. du får ta med vuvvarna o dig sj o komma på rehab i uppsala:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela