Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Sovmorgon...

Publicerad 2010-10-23 10:31:41 i Allmänt,

...ja de va längesen jag hade..brukar ju vakna så himla tidigt å då e de bara att kliva å starta igång kroppen...nu vaknade jag 9.20 å blir ju alldeles förvånad...då brukar alla morgonbestyr med hundarna å mig själv vara överstökat!*L*....men de va riktigt gott å få vakna till så sent å känna att de e ok. Tjejjerna fick jag ju gå ut med omedelbums för de va nödiga. Idag blir de en slapp å slöardag...gubben sover fortfarande men de behöver han så som han jobbar...nu börjar de lukta kaffe så nu kommer jag inte kunna fortsätta skriva för kaffedoften drar väldans mycket....tjingeling å ha en bra dag!


Frostigt


Fotavtryck av mig å Annie

Kommentarer

Postat av: Micke

Publicerad 2010-10-23 16:42:02

Va stora fötter Annie har... För det är hennes till vänster ? ;)



Mysig den översta fotot med frosten...

Postat av: Anna & Nova

Publicerad 2010-10-23 17:40:55

Det är gott att sova ut ibland :) Fina bilder, gillar den med fotavtrycket och tassavtrycket :)



Kramis

Postat av: Petra

Publicerad 2010-10-23 20:59:51

Åhh vad skönt med sovmorgon den dagen längtar jag till ;-). Klart man ska passa på. Vi går och lägger oss tidigt på kvällarna så vi orkar. Dubb skor får du kanske kika på jag syftar på att du halkat... ta hand om dig att bryta ben gör både ont och tar lång tid att läka. Kram

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2010-10-24 00:02:13

Låter kanon med lite sovmorgon :) Jag kommer oftast inte heller upp föräns den tiden då jag är ledig. Men så går jag ju tyvärr och lägger mig rätt sent. Blir oftast runt 2 på natten innan jag är i säng :(



Hoppas du haft en bra lördag :)

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa

Publicerad 2010-10-24 16:53:22

gott med sovmorgon! :) de har jag haft idag kan man säga... gick upp vid två-tiden... fast la mej ju inte förres typ halv sex, så... de e la tillåtet då. :)



sv: hela helgen har varit blöt och blåsig här... blääh! kan man vara utan!



hoppas allt e bra me er!?

Postat av: linaa vikken pina

Publicerad 2010-10-24 22:57:50

du e värd sovmorgon då o då=)

miss you!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela