Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Lite foton från gårdagen...

Publicerad 2010-10-14 09:07:36 i Allmänt,

...kan jag väl bjuda på...å nått väldans positivt som jag njuter av idag fram till söndagen kan jag tro*L*. Annie har ju varit så nedrans seg i spåret å heeelt omotiverad trots att vi kämpat på med att få upp henne i hennes "vanliga" glädje å noggrannhet å igår fick vi verkligen igång henne...hon va heeelt till sig å tjöt för att få komma igång på spåret....ahhh....såååå underbart....hoppas det sitter kvar även på söndag på tävlingen!!...lydnade gick väl sådär men då hade vi ju kört några motivationsspår innan så jag e helt klart nöjd med henne å nu får hon "vila" från spår å lydnad fram tills de e dax...


Annie


Nova



Kommentarer

Postat av: Petra

Publicerad 2010-10-14 09:21:31

VAD KUL!! Skönt att det släppte! Som vanligt super fina bilder. Kram och lycka till på söndag om vi inte hörs innan.

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-10-14 12:15:45

Härliga höstbilder :) Kanske blir det så att även vi kommer igång med spårningen igen. Har svårt att få tiden att räcka!



Sv: Ja, höstpromenader är helt underbara! :)

Postat av: Anna & Nova

Publicerad 2010-10-14 17:48:52

Så härligt att hon fick upp motivationen igen :)



Fina höstbilder på tjejjerna <3



Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela