Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Helgen...

Publicerad 2010-10-04 09:55:49 i Allmänt,

...har varit riktigt trevlig, i fredags var de arb.träning å bara slappardag för övrigt.
Sen åkte vi till Örebro för att hämta upp Linus på lördagen för att åka vidare till Lindesberg till min ena syrra...vi skulle fira hennes minsta som fyllt 19 år...god mat som alltid å en massa annat onyttigt som jag var TVUNGEN att stoppa i huvudet!!*L*. Vi fick Nötköttsgryta med ris, äkta kalvdans som jag inte ätit på år å dagar...de e sååå himla gott men de e svårt att få köpa råmjölk från bönderna tydligen. å sen blev de e god ananaspaj dessutom!!...Min andra syrra med familj å mamma dök upp senare då min syrra jobbat så de blev väl inte så mycket tid över till de eftersom vi har nästan tre timmars restid hem...kom hem vid 22 tiden så jag dök isäng på en gång då jag skulle va i stan på söndag morgon för spår med Annie.
Spåret gick väl sådär å nerverna börjar ligga på ytan å dallra...e ju inte så länge kvar tills vi ska debutera på tävling i apellspåret...hua...men men vi kör väl på så blir de som de blir!!
Drog ut till skogen rätt tidigt i morse, kan inte sova ordentligt å de tär på både humör å orken....la mig vid 20 tiden igår då jag var heeelt muck. Var ute dryga timmen med tjejjerna å sen hem å slöa tills de e dax för arbetsträningen och ikväll e de kurs med Annie.
Imorgon e de dax för veterinären igen å jag har mått skit över vad de kan va som gör att Novas skallben har blivit som en skåra i huvudet plus knölarna...hon e ju inte så gammal så knölarna skrämmer skiten ur mig rent ut skrivet. Vet att jag inte ska måla fan på väggen men de e lättare sagt än gjort...ha en underbar dag å här kommer några av morgonens foton!


Spindelnät i morgonljuset


Har tagit en del foton av den här vyn men gillar den skarpt


Mitt lilla spjuver som håller mig ajour mest hela tiden


De blåste en del i morse men de märktes inte inne i skogen
men när vi kom ut på fältet så märktes de ganska väl!!!

Kommentarer

Postat av: Petra

Publicerad 2010-10-04 10:03:32

Härliga bilder som vanligt. Jag förstår din oror över knölarna. Jag ska hålla tummen att det inte är någon fara och Dino får hålla tassen.

Sv: ja Majas lockar är gudomliga. Fattar inte varför hon fick dem och inte jag hi,hi. Pers mormor var lockig vi tror att det är därifrån.

Kram och kämpa på det finns ljus i tunneln jag LOVAR. Kramis igen

Postat av: Anna & Nova

Publicerad 2010-10-04 13:57:13

Ni verkar ha haft en trevlig helg med massa god mat :) Jag skulle vilja testa kalvdans, har aldrig gjort det men de säger ju att det är så gott :)Duktig du är som kämpar på med spåret, det kommer gå bra på tävlingen. Det känner jag på mig :)

Förstår att du är orolig för Nova, jag tänker också på henne. Hoppas att dte går bra hos veterinären i morgon.



Massa kramar och glöm inte att det är kanelbullens dag idag :)

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa

Publicerad 2010-10-04 13:58:54

Hoppas allt går bra för Nova! Låter hemskt. :/

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa

Publicerad 2010-10-04 15:59:21

sv: ja visst, helt dum idé är det nog inte va? :) ja kläder vore väl ännu mer najs. bara ladda upp en helkroppsbild. :)



lycka till hos veterinären!!!

Postat av: linaa vikken pina

Publicerad 2010-10-05 00:50:33

förstår att du e orolig hoppas d går bra!!!

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-10-05 12:06:58

Jag hoppas att allt gick bra hos veterinären!!!

Postat av: Motorcykeltjejen

Publicerad 2010-10-05 14:39:09

Lät gott det där ni fick! Himla vackra bilder! =)

Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela