Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Hej!!

Publicerad 2010-10-12 19:00:23 i Allmänt,

Nu är jag här igen, Kickis lilla guldklimp Lina Björnemalm eller med andra ord hennes bästa och ENDA dotter=D
Mamma har tappat blogg suget så jag tänkte jag skulle göra ett litet inlägg här för att ni ska ha någe att läsa när ni tittar in... för tittar in de gör man ju dagligen i hopp om att gammtackan ska ha lagt in några snygga bilder och någon rolig text=P Eller hur??!!
Som vanligt så har jag någe jätte bra att skriva... eller som jag tänkt skriva men när jag väl kommer in här så är det som bortblåst=(
Så får väl dra ett torrt skämt...

Vad heter Rinkebys nationalfågel?
- Muckar du´va.


Hihi!!


Sen vill jag säga att jag saknar min Mammi. Vi ses allt för sällan och när vi väl ses så blir de oftast bara kortare stunder typ 1 helg.
Skärpning på oss.. nu när jag jobbar som jag gör och är ledig mycket så ska jag fan komma upp 1vecka inom kort. Hoppas de kan funka för dig moderkaka? Har ju inte längre en karl att tänka på så då kan jag tänka på dig hihi.

Sen ska du hitta ett jobb och en lgh åt mig så att jag kan flytta till Linkan=D
Nej detta blir bara en massa dravvel så avslutar här...
Men ni får ha de så bra och glöm inte att klä er i höstkylan
Luzza & Tilda här hemma hälsar dem med.
/// Linaa vikken pina!!

Mamma vi får ju alltid höra att vi e så lika så nu utmanar jag dig att fixa en liknade bild som denna;)

Kommentarer

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-10-12 20:24:58

Den bilden har nog de flesta svårt att slå ;)



Hoppas att Kicki hittar blogglusten igen!

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa

Publicerad 2010-10-12 21:01:59

sv: tack! :) nä, inget trampande än... mormor puttade, men ville inte va me på bild. hihi!



så... hur blir det med Linas utmaning? :)

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa

Publicerad 2010-10-13 12:43:53

sv: ja de e underbart! :) så nu hoppas vi bara på ett snabbt avslut...



ha en bra dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela