Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

De va längesen...

Publicerad 2010-10-28 18:21:41 i Allmänt,

...jag vaknade å kände mig både utsövd å glad...tog så klart tillfället i akt å åkte ut till Tinnerö å gick med tjejjerna...har inte varit där å gått sen vi flytade ut hit eftersom skogen här e underbar att gå i men nu när de skjuts en del så vågar jag min inte ut, blev ju en häst skjuten i Åtvid för 3v sedan...Satte spårlinan på Nova så hon inte skulle kunna dra iväg på vilt å de funkade suveränt bra!
...for vidare till klubben å tränade med tjejjerna å de va verkligen på bettet...får så dåligt samvete när jag ser hur taggade de e å jag inte haft orken att träna så ofta som jag velat...nåväl ångrade att inte kameran kom med så jag åkte hem å gav tjejjerna frukost å sen drog vi till Hamra sluss å gick sen en tur efter Kinda kanal...underbart väder...
Idag har jag mått så bra å jag har verkligen njutit av denna dagen...pratade dessutom med min läkare så nu ska jag prova ännu en ny medicin för värken i benen som varit rent ut skrivet FÖRJÄVLIG!!....
Mitt andningshål har ju varit att kunna komma ut på mina långpromenader vilket inte funkat så bra den senaste tiden å de får mig att må skit...sååå idag har jag varit LYCKLIG...å de va längesedan....blev lite foton som jag serverar här! å på tal om de tionde så ska vi åka till Tyresö å träffa Annies dotter Sabai...ska bli så kul å träffa U-C å Janne igen!!


Från Hanra sluss




Kinda kanal




Nova fick syn på en gren som flöt

Kommentarer

Postat av: Gittan

Publicerad 2010-10-28 18:26:52

Skönt att du mår bättre och vilka läckra foton du tagit.Kramiz

Postat av: Anna & Nova

Publicerad 2010-10-28 18:40:06

Det är du värd, en dag som du mår bra :) Hoppas att det håller i sig :)Jag vet precis hur det är och man får så dåligt sammvete och så mår man skit när man inte kommer ut på sina långa promenader.

Fina kort har du tagit med :) Jag gillar att gå vid slussar, det är så vackert och en avslappnande känsla ger det tycker jag :)



Många Kramar

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-10-28 18:48:13

Skönt att du kände dig utsövd :) Sådana dagar får man extra mycket energi :)



Sv: Ja, visst är solnedgångarna underbara :)



Jag älskar att sitta på tomten de stjärnklara nätterna och bara njuta av all stillhet :)

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2010-10-29 00:05:56

Vad skönt att du mår bättre :) Vet inte vad du har för sjukdom, men det är iaf bra att du mår bra :)



Låter som en smart sak att sätta Nova i spårlinan när du går i skogen om det är jakt. Kan man se fel på en häst kan dom säkert se fel på en massa annat också. Vissa jägare är ju ändå bra konstiga som inte tittar innan dom skjuter :(



Vad roligt du orkade tränade med vovvarna också :) men synd du inte orkar gå lika långa promenader som du brukar :(

Hoppas din nya medicin hjälper då så du orkar med att promenera.



Riktigt läckra bilder har du tagit :)

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa

Publicerad 2010-10-29 11:19:05

Skönt med morgonpromenad... jag går för det mesta till jobbet... gott o rensa huvvet plus att man piggnar till. :)

Postat av: Anna med flock

Publicerad 2010-10-29 11:42:22

Vilka fina bilder och vilken härlig läsning att du fick en dag där du kännde dig pigg och utvilad. Jag hoppas att din nya medicin ska hjälpa så du kan få lite bukt med din värk, det är ett helskotta att gå och ha ont :(



Önskar dig och tjejerna en fin helg! Kram!

Postat av: ≈Sanna≈

Publicerad 2010-10-29 16:21:05

Vad stor Nova har hunnit bli. Tänk vad fort de växer, hon närmar sig väl ett år snart också?

Dessa jägare törs man verkligen inte lita på. Vi har inte gått i någon rolig skog på flera veckor nu och det känns. Om de ändå kunde skjuta det de ska.

Härligt att känna sig utsövd!

Ha en bra helg!

Kram!

Postat av: Mita

Publicerad 2010-10-30 08:53:36

Skickar en stor kram till dig!

Postat av: Carro & Edvin

Publicerad 2010-10-30 11:21:31

Vilka härliga höstbilder=). Skönt att kunna känna sig utvilad=). Allt bra annars då? Kramar från oss

Postat av: Maria

Publicerad 2010-10-30 14:55:41

Nu är vi tillbaka igen :)

Riktigt kul att komma in hos dig igen och kika på fina bilder. Låter som om du har haft det tufft. Skönt att du nu mår bättre.

Postat av: Petra

Publicerad 2010-10-31 11:17:53

Härligt Kicki! Njut av dagen och ta hand om dig och de dina. Hoppas att ni hittar något så du slipper värken. Aldrig roligt att ha ont. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela