Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Lillskrutt e rejält halt...

Publicerad 2010-05-31 16:22:29 i Allmänt,

...japp Nova e rejält halt å vi ska avvakta till i kväll å höra av oss till veterinären igen men hon ömmar inget när jag sträcker ut å trycker ihop benet...märks inget inne heller men när vi går ute ser det ut som att hon går å niger ibland...vet inte om det e nån nerv som kan ligga i kläm eller vad det e...tråkigt e de iaf...I morse åkte jag med Kicki, Selma å hennes två barn å gick en promis i Edhaga...lite småkallt först men sen blev det riktigt skönt ute...har inte gjort många knop idag förutom att tvätta o ska väl oxxå försöka mig på att städa å lägga på mattorna för första gången sen lillan kom hem...John åker till Isle of man på onsdag morgon med en kompis så de drar väl iväg på hojjarna vid 4 tiden....skönt för John att få lite ledigt från sitt jobb å från mig framför allt...slippa mitt gnäll!! =P. Skämt åt sido...får se om jag åker hem till sonen ett par dar å våldgästar honom, syrrans lilltjejj fyller 5 på fredag så de kan ju va kul å åka dit å säga grattis iaf....


Vad vore livet i all sin glans om inte mina vardagsvänner fanns!! *L*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela