Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Jaha...varför...

Publicerad 2010-05-01 13:28:25 i Allmänt,

...jag sätter mig vid datorn nu har jag ingen aning om...e varken inspirerad eller har nått att skriva om så de blir väl lite lördagsblarr!... trött som bara den å vädret e inte de roligaste heller...gråtrist å blåser som sjutton. Johns dotter ska flytta till egen lgh idag så John e iväg å hjälper henne å bära prylar...ska oxxå hjälpa till men när de kommer till å kånka möbler så står jag över...e väl mest bara i vägen om jag e där!!....de kommer väl å hämtar upp mig om ett tag så får vi se vad jag kan tänkas göra....peka med hela näven kan jag om de behövs!! =P....skämt åt sido...ska pallra mig ner i tvättstugan den roliga!!...hoppas er dag blir så bra som den bara kan bli!!...lite foton från igår kommer nu





Björkarna börjar få musöron, dax att börja beskära rosorna


Fåren e utsläppta men Nova tyckte de va lite läskiga!*L*

Massor med grodor/paddor hade fått följa denna lilla
krabats öde efter vägen...var säker ett 20 tal döda! =(


Kortege körs alltid sista april med hojjar från Linköping
till Skänninge, blev inte så jättemånga i år berodde väl
lite på vädret kan jag tänka mig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela