Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Igår..

Publicerad 2010-05-14 18:07:26 i Allmänt,

...åkte vi till Örebro för att träffa min son Linus, blir allt för sällan som vi ses...mamma kom oxxå över till  honom så de blev ett trevligt besök. Mamma hade köpt jättefina guldörhängen till mig, blev lite förvånad faktiskt, ingen födelsedag eller nått sånt utan helt appropå...inget roligt väder att göra stan på så vi satt bara hemma hos Linus. Idag har jag gått en riktigt långpromis med tjejjerna i regnet så de blev duschen efteråt då Nova kaxade sig lite väl mycket mot Annie å åkte rejält i skiten...en riktig liten kaxpropp. I morgon ska Kicki å jag åka ut med hundarna å spåra...hoppas på lite bättre väder då!!...ikväll blir det lugnt framför tvn, har börjat med Cambridge kuren idag...har väl tänkt hålla på en månad för att komma in i normala gängor igen med mitt ätande....så håll tummarna för att jag lyckas nu!!!


Linus e så grymt lik min pappa å har varit det sen dag 1
hans blick å rynkorna i pannan e en kopia av pappa!!!

Kommentarer

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2010-05-15 09:54:40

Det var en riktigt fin bild :)

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2010-05-15 11:11:08

Sv: Kan du inte göra om trapphuset till hundgård? :)

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2010-05-15 14:09:48

Sv: Du får väl fylla trapphuset med doftkulor :)

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2010-05-16 14:22:27

Allt bra idag?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela