Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Usch..de va inget trevligt...

Publicerad 2010-03-18 12:30:56 i Allmänt,

...alls...var på mammografi på förmiddagen vilket inte e jobbigt i sig...MEN damen som gjorde undersökningen började titta på mig efter att plåtarna va tagna...hon sa saker som fick mig att börja nojja efteråt...hade hon sett något??...får vänta ett par v innan svaret kommer oavsett resultat....hmm...de e ju fan att man inte tänker till å frågar när man står där men blev lite paff över hennes beteende efter plåtarna var tagna!!. Ska ut till klubben å träna med Jeanette å hennes Bordercollies Enya och Sly...ska bli kul å träna med någon annan oxxå, man blir ju hemma blind även i ett gäng som tränar tillsammans och vi dirigerar varandra....tränar man men någon heeelt annan så ser man saker på ett annat sätt och ser de små detaljerna man kan slipa på!. Nu ska jag ta å packa in lilla och stora hulliganerna i bilen å åka ut å gå en sväng först!!...ha d gott!!


Har lite funderingar på att åka å besöka dessa underbara
djur igen, e väl en lång väntetid men de e de värt!!!!*L*

Kommentarer

Postat av: Lilleman

Publicerad 2010-03-18 18:23:03

Jag var där i onsdags och fick svaret i måndags fast de sa att det kunde ta upp till en månad!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela