Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Vilken underbar...

Publicerad 2010-06-03 11:59:02 i Allmänt,

...tjejja jag har i Annie...hon kan få mig på så bra humör å leendet e aldrig långt ifrån. I dag var Kicki "barnvakt" till Nova så jag kom ut på en långpromis med Annie. Tog 5 km spåret som e en härlig runda med mycket skog runt omkring...var mycket skugga så vi slapp gå i stekande sol...försökte mig på att springa en bit oxxå...japp...ni läste rätt....jag sprang en bit....Annie var lös å efter en bit tittade jag bak å ingen hund var med mig...sprang tebax å där låg Annie i blåbärsriset å njöt i fulla drag!!....kikade på henne å undrade vad hon gjorde där...sa att vi skulle springa en bit å den blicken sa "matte e du dum i heeela huvet de e ju sååå varmt ute"...haha...en kort språngmarsch för matte men sen bidde de promenad de sista km!!*L*...ÄLSKAR VERKLIGEN DENNA FRÖKEN SOM GIVIT MIG ETT LIV TEBAX. Trots mycket värk å vånda så e hon e klippa som e sänd från ovan...utan henne hade jag inte kommit så långt som jag faktiskt gjort under de här 2,5 åren hon funnits i mitt liv...hoppas ni har ett lika vackert väder som vi har!!!



Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-06-03 12:03:24

Vackraste goaste finaste Annie =) Jag vet precis hur du känner, min Nova har gett mig ett liv tillbaka med. Vi har var sin ängel sänt från ovan :) Kramar

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2010-06-03 16:43:51

Visst är det underbart med vovvar som får en att le! =) Ibland är det nästan som att de kan läsa ens tankar! =P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela