Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Nehej...

Publicerad 2010-06-19 10:37:12 i Allmänt,

...blev ingen utställning för vår del idag med Nova, hon markerade lite när hon sprang....så imorn får det bli Annies tur i ringen och vi ska även göra en exteriörbeskrivning på henne för att få titeln KORAD...MT testet gjorde vi för över ett år sedan å de gick ju kanoners trots att hon var i höglöp så fick hon till 452 p av 600...en stabil tjejja jag har!!! *L*...Var å körde lydnad med Annie men de gick inget bra alls igår, i morse var Kicki å jag ute å spårade med tjejjerna och jag blir sååå glad över hennes nogrannhet i spåret...gick sååå bra!!!



Närbild på Annie

Kommentarer

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-06-19 16:30:44

Vad tråkigt att det inte gick att ställa ut henne! Jobbigt att det ska ta sån tid att läka ut!



SV: Varje dag är arbetsdag på godset :P

Postat av: Anna

Publicerad 2010-06-19 17:15:21

Tråkigt att inte Nova kunde vara med på utställningen men jag håller tummarna för dig och Annie i morgon. Det kommer att gå bra =) Kramisar.

Postat av: Anna

Publicerad 2010-06-19 17:29:57

Tack så mycket Kicki =) Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela