Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Ibland så går de fort...

Publicerad 2010-06-28 09:45:23 i Allmänt,

...John hade "goffen" ute på blocket å i går kväll så försvann den, det gick undan....nu e de bara våra möbler som vill hitta nya hem...vi har ett jättestort förråd på vinden som e proppat med möbler å annat...nya stället finns ett förråd på 5 kvadrat så nu e de bara å rensa, kasta, kasta, spara??...eller kasta!!...haha...svårt de där men vi har en massa prylar till ingen nytta som vi hade i sommarstugan innan...snart kommer Johns dotter å hämtar lite grejjer å möbler så de känns bra att de kommer till nytta iaf....sen e de bara resten kvar!! =P...idag e de tvätteridag...mindre skojj men de måste ju göras...sen ska jag ge mig upp på vinden å kasta massa saker...ibland blir man lite fundersam på VARFÖR man sparat just dessa grejjer...men de e väl bra å ha saker!!....ha de gott i värmen å bränn er inte!!

Kommentarer

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-06-28 09:59:14

Lycka till nu med alla bestyr!!!

Postat av: Anna

Publicerad 2010-06-28 11:51:08

Hej Kicki =) Jag för önska dig detsamma i efterskott, jag har inte varit hemma över midsommar så jag såg din kommentar först nu :)

Härligt att Novas ben är bättre!

Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela