Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Tack Lina...

Publicerad 2010-02-22 12:11:38 i Allmänt,

...och Linus för det fina inlägget å den fina kommentaren. Har varit på Aura idag och jag gick inte dit med några större glädjesteg. Känns som jag gjort det här förut. Vi har fått vattenskadat i vardagsrummet och fönstrena har börjar spricka sönder eller inte fönstrena men fodren...vår kära hyresvärd har ingen uppbackning på helgerna och jag fick tag på de idag...till svar fick jag att det går att lämna meddelande å någon gång under helgen lyssnar de av MEN deras son fyllde 40 i helgen så de hade haft en massa folk där!!...OCH??...vad hjälper de oss när vattnet rinner in mellan fönstren å fryser till is...irriterat e va de e!!...Nova har varit här en vecka nu å de funkar jätebra...första bajsolyckan skedde igår...de e sååå kalllt ute att hon får kramp i benen å vill inte gå, vilket e förståeligt...idag har vi -22 grader å de e inte humant för den lilla att gå några längre sträckor å mer snö ska de ju bli!!!

De e mycket skönare å ligga i bädden å tugga på leksakerna

Kommentarer

Postat av: linaa vilken pina

Publicerad 2010-02-22 12:31:44

Visst e hon stor nu:D växer så d knakar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela