Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Vilket väder...

Publicerad 2010-12-19 15:52:20 i Allmänt,

...ja ni de har snöat hela natten å de gör de även nu....de e nog flera dm som kommit ner nu. De ligger så fint på träden å jag njuter i fulla drag -7 grader e de bara så de e ju inte kallt heller!!
Idag fick jag med mig gubben för att träna med tjejjerna på skolgården här i Bestorp...går ju inte att träna där i v för på kvällarna e de ju mörkt där. De va inte plogat så man fick ju pulsa runt i snön med vad gör de. Nova e verkligen rolig att träna med, Annie e seg å har svårt med bakpartiet...har märkt när hon ska sätta sig att de tar lite tid å komma ner på rumpan =(... vi har ju tagit odling på hennes öron så vi får se vad de visar, veterinären tycker de e konstigt att hon inte blev bra av sista kuren som var en dunderkur!!...nåja nu ligger tjejjerna här brevid i sängen å sover gott...ha en fortsatt trevlig kväll!!



Nova i linförigheten


Ställande under gång, Nova


Läggande under gång, Nova


Annie va ju som skrivet lite loj så hon fick bära runt på bollen*L*


Den vackraste<3


..och så de lilla kvicksilvret


Kommentarer

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-12-19 17:12:43

I den här delen av världen börjar man så sakta tröttna på all snö.



Jag skottar, och skottar, och skottar... :P



Postat av: Anna & Nova

Publicerad 2010-12-19 18:26:04

Det skall tränas i alla väder ;) Lite svårt vid vissa moment bara, tex rutan, då försvinner konerna under snön hehe.

Jag tycker så synd om Annie :( Så fin hon är på huvudbilden :)



Massa kramar

Postat av: Petra

Publicerad 2010-12-20 08:39:30

Ni ser verkligen ut som proffs! Ser jätte fint ut. Nova, vilken skönhet! Bus fian också. jag borde komma och få gosa ner mig hos dem och röja lite. He, he. tack för tipset med 40+. Kram

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-12-20 12:05:58

Sv: Ja, nog tog man allt bilen idag :P



Får passa på att handla lite också så man står sig resten av veckan :)



Ha en fin dag!

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2010-12-20 22:27:37

Vad kul med lite tränig :) Verkar verkligen som du fått ett litet yrväder i den lilla Nova. Så kul när dom gillar att träna :) Det funkar ju så mycke bättre då när vovven tycker det är kul :)



Hoppas MSM:et kommer i morgon nu då. Hoppas inte posten tror jag skickat nått annat ;)



Ha det så bra och sköt om dig & Lycka till!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela