Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Skitbil...

Publicerad 2010-12-13 11:18:06 i Allmänt,

...igår hade John fått igång bilen men de va öppet i tanken pga att han fått kopplan runt pånått vänster för att få bilen att gå. Vi åkte in till Krister utan några större problem å John å de fixade med bilen medan jag tog en timmes runda på Tinnerö med tjejjerna å Cattis. Båda mina tjejjer har magsjuka å igår kom de även bakvägen, tidigare har de bara spytt...men nu har de även kommit andra vägen....e väldigt less på allt skit som e kring tjejjerna nu å less på mycket annat oxxå för den delen...iblans så undrar man vad meningen e egentligen å varför man går igenom saker som jag vet inte e helt ok....att ta tag i saker å ting känns bara jobbigt just nu men jag ve ju att de e ohållbart i längden...tebax till bilen då...när de åtgärdat de som skulle göras så stoppade jag in tjejjerna å kom väl inte mer än två km så tvärdog bilen...stod efter vägkanten med varningsblinkers å motorhuven öppen men tror ni de va någon som stannade??...jäkligt kallt ute å säkerligen en 30 bilar som bara åkte förbi, John kom efter ett tag så jag fick ta golfen hem...inte kul att ha tjejjerna liggandes i baksätet men vad gör man??. Vi har ju dessutom automat så de e ju inte läge att boxera någon längre bit men de gjorde de iaf tebax till Kristers verkstad så där står eländet nu...ska in till AF i eftermiddag å John ska fixa bilen å så får vi se om den går igång...hoppas kan man ju!!
Ha en bra dag trots att de e måndag!! =P


Underbart väder hade vi å jättekallt igår så nått positivt va de igår iaf




Kommentarer

Postat av: Petra

Publicerad 2010-12-13 11:46:34

Åhh vad jobbigt. Bilar, bilar! Jag som absolut inte kan något om bilar blir bara skit förbannad när det inte fungerar. Magsjukan, jag vet n är Dino hade magsjuka så fick vi tipset om att torka tassarna jätte mycket speciellt på vintern. Jag fick lära mig att man ser ju inte vad de kliver i det kan ju vara lite allt möjligt som du vet och sen slickar de på tassarna och får i sig skiten. Jag vet också att om man går där de har vägsalt ska man vara extra noga att torka tassarna för de gillar att slicka i sig det och det är inte bra för deras magar. Men allt det där vet du kanske. Ville bara tipsa då du alltid kommer med så bra tips till mig. Kram fina Kicki

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2010-12-13 17:45:41

Vilken jävla otur du har både med bilen och hundarna :( Hoppas dom kan fixa bilen nu då så du kan använda den. Hundarna är väl tyvärr inte lika lätt lämna in och få fixade ;)

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-12-13 18:34:31

Jobbigt, hatar när bilar strular. Må du få det fixat, må experter kunna greja det på ett huj utan att det kostar skjortan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela