Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Skönt att de...

Publicerad 2010-04-28 16:02:29 i Allmänt,

...finns småstunder varje dag som livar upp en, har en sån jävla värk just nu så jag vet fanimej inte vart jag ska ta vägen...har fått nya mediciner så vi får se om de hjälper...arb.träningen e bara tre ggr kvar på....tråkigt för jag trivs verkligen där men när det inte funkar för övrigt då måste jag ju lägga ner den biten...ska få hjälp att hitta nått annat MEN vet fanimej inte vad jag ska göra ist...min dröm om trädgårdsjobb e bara att lägga ner...de va väldigt länge sen jag hade sån värk som nu...Kicki å jag var ute en sväng med hundarna och hennes barn å gick en sväng...härligt att se både de å hundarna rumstera om även om inte Leo gör de....men de leendet man fick kan ju få en gråsten att smälta... Imorn blir de valpkurs...spännande!!!


Tyra vill att Annie ska ge henne vacker tass men
Annie e bara focuserad på bollen som Tyra har!!


Tänk att kanadagås skiten e så härlig att rulla sig i!!


Långskånken


Smääälter som smör i solsken *L*

Kommentarer

Postat av: Kicki

Publicerad 2010-04-28 17:19:55

Tack för en mysig stund i dag!

Kram!

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-04-29 11:03:17

hah asg men oj vad ranglig hon blivit lilla Nova haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela