Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Skogen avklarad...

Publicerad 2010-04-01 11:50:07 i Allmänt,

...Lina och jag åkte ut till Tinnerö med fyrbeningsligan!!....skitigt va väl bara förnamnet men kul hade vi!!!...foton blev det ett gäng såklart....vi fick stoppa alla tre i duschen då de blev några kullerbyttor på vägen!!*L*....MEN vi klarade oss från "bajserirullningarna" iaf!!. Nova e ingen rottis har jag kommit på, hon e en apporterande fågelhund, på två dar nu har hon stoltserat med döda fåglar i munnen å de krasar så gott mellan tänderna!! =P...nej de e de minsta jag tycker e trevligt med den lilla hulliganen...men men...sånt händer TYVÄRR!!...önskar er alla en trevlig påsk å flyg nu inte vilse när ni ska till blåkulla!!


Luzza 7 månader

Vatten e kul å springa i (Luzza)

Lina tar ansats för att dra till Blåkulla...

...misslyckades katastrofalt å landade på stenen brevid! =P

Tjejjligan!!


Kommentarer

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2010-04-01 15:20:22

Jag tror aldrig att någon av mina hundar har rullat sig i något - och det får man ju vara tacksam för :) Skönt att ni slapp det också!



Ha en härlig påsk!

Postat av: Anna

Publicerad 2010-04-01 20:26:04

Vilka fina bilder Kicki :) Hundarna är så vackra =)

Postat av: Anna

Publicerad 2010-04-01 22:05:40

Hihi det har du rätt i, man kan inte misslyckas med fotona när de är rottisar med =)

Ok tack för svaret om fodret!

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Postat av: ≈Sanna≈

Publicerad 2010-04-02 08:22:03

Så mysigt ni ser ut att ha det. Och med TRE rottisar kan man ju inte klaga. Fina bilder!

Glad Påsk vill jag önska dig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela