Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Blir så less

Publicerad 2010-04-27 09:26:47 i Allmänt,

...på allt negativt när de gäller F-kassan...pga att jag vill arbetsträna mina veckor så får man inte beltat från samma konto så nu får jag inte pengar för en hel månad utan får ut 5100 för att de har ett annat stoppdatum än innan...VAD f***n tror de egentligen att man ska leva på???...tur att jag bor ihop med John annars hade de ju skitit sig i de blå skåpet...MEN alla andra som lever ensamma...hur i helvete kan de hålla på å laborera med människors liv på det här sättet...hur många e de som dyker under för att de inte har pengar eller för att man månad efter månad får hålla på å bråka med denna instansen??...jag e så förbannat less på det här så jag spyr på skiten, utställningarna å tävlingen som vi tänkt oss i Södertälje i Juni blir väl inte av heller när man inte kan betala anmälningsavgifterna nu...
Men till nått roligare då!!...var uppe på klubben efter mitt läkarbesök...körde med båda tjejjerna å Nova e en klippa....sätter henne vid staketet å hon sitter där å väntar på sin tur, trots att jag kampar å kastar boll när jag tränar med Annie så sitter/ligger hon lugnt å kikar... Jag har turen att ha två fina tjejjor som fögyller min vardag till 110%...

Kommentarer

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2010-04-27 16:39:51

Det är mycket som kan skita sig när försäkringskassan är inblandad :/



Tur att ens vovvar kan muntra upp en när det är lite besvärligt :)



Sv: Allt går enligt planerna - men det är lång väg kvar innan man kan säga att man är klar ;)

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2010-04-27 16:53:06

Ja, vad hade man varit utan sina hundar? =)

Postat av: Madde

Publicerad 2010-04-27 16:55:48

Hejhej! Jag undrar om du skulle kunna vara så snäll att rösta på mig på veckans blogg? :) Skulle verkligen verkligen vilja vinna för en gångs skull:) Isf är jag nummer 21. Tack på förhan:)



Här är tävlingsinlägget: http://superskadad.blogg.se/2010/april/veckans-blogg-borja-rosta-1.html

Postat av: lukes

Publicerad 2010-04-27 17:27:17

söta hundar :D

Postat av: Maackyy

Publicerad 2010-04-27 17:45:27

så fina hundar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela