Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

En underbar dag ute...

Publicerad 2009-09-19 16:41:13 i Allmänt,

...och här sitter jag som ett jävla ufo och tar mig ingenstans, vet inte vad som hänt men vaknade alldeles för tidigt i morse med min vänstra sida värkande som aldrig förr...försökte åka ut till klubben vi skulle ju träna idag men det va bara att gå en kort runda, försökte mig på apportering och hoppet men när jag inte själv funkar så blir det ju inget bra för fröken madam heller. Åkte hem å nu sitter jag här å surar som en treåring som inte fått sitt lördagsgodis!. Imorn e det tänkt att vi ska åka till Norrköping å kolla på Poliserna som kör skydd, de tävlar så det ska bli spännande... om jag fixar det vill säga. Min fina Lina skrev några fina ord i sin blogg som grep tag i mitt hjärta...jag ser mig inte själv som denna starka person som hon skrev om, men visst värmer det gott...jag vill ju inte framstå som en grinig gnällig kärring för det e ju egentligen så jag känner mig som...värken pendlar verkligen fram å tebax nu...ena stunden så känns det som att jag kommer kunna leva med den ganska bra å sen idag så skulle jag ge vad som helst för att kunna gå ut en långis i solen, kunna vandra runt i skogen å bara få njuta...men det går tyvärr inte. John och Calle drog iväg med hojjarna, det e de väl unt...komma ut å bara få njuta av alla dofter och intryck...Ska parkera mig i soffan efter att ha "tryckt i mig massa mackor tycker synd om" grej som jag nu bara undrar va faaan håller jag på med, har lyckats gå ner 4 kg men de gick jag nog upp direkt på dessa två timmars frosseri =(...näpp nu ska jag glo på dumburken en stund till...kollade förresten på Dansar med vargar på fm...den e ju bara så fantastiskt bra....det va ett antal år sedan jag såg den men den ger mig rysningar även idag!!!....tjingeling å ta hand om varandra!!!

Fismås och molnet ser oxxå ut som en fågel

Kommentarer

Postat av: Gittan

Publicerad 2009-09-19 18:21:52

Ja du det är inte så lätt kan man förstå när den f-benade värken sätter till.

Som tur är så har ju inte jag detta att drass med.

Har varit i stugan och grejat lite toög lite foton som nu finns på min blogg.

Sen låg jag i badet och slappade och läste en dekare, tur jag inte drunknade.

Hoppas du mår bätttre i morgon min vän.

Krameli kram Gittan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela