Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Helgen har varit...

Publicerad 2009-11-29 14:35:22 i Allmänt,

...bra!!. Åkte upp till Lina, var till hennes nya jobb  och hälsade på. Lina fick fixa klorna på Annie och vi tog en fika där oxxå när Lina var klar!. Första ggn jag träffade Luzza som nu e 11 v och ett riktigt charmtroll. Fredan gjorde vi inte så mycket mer än käkade å kollade på tvn, kan ju inte missa Idol heller!! =P. På natten fick jag mess från Linus och olyckan han var med i....usch vad jag mådde dåligt att jag inte fanns där, men vi hade mess och telefonkontakt hela tiden och han mår väl relativt bra nu, det psykiska e väl värre än det fysiska. På lördan så var vi ute på promisar och vi var oxxå ute på ett gärde där jag gav Lina lite tips om träningen med Luzza....men dert e ju alltid så att beroende på VEM man frågar så får man ju oxxå en mängd olika svar, tycker att man ska plocka lite från många för alla tips passar ju inte alla hundar. Vi åkte hem vid 14 tiden och var hemma vid 18, lång och tråkig väg men det e det ju värt. Lina var inte speciellt vacker i ansiktet efter utgången förra helgen för att fira sin födelsedag. Hon och hennes kompisar köpte öl från pumpen i baren och fick nått skit i ölen så de har inget minne förutom Linas tilltufsade ansikte...näpp, ska ta å häva i mig en tunna kaffe så jag kvicknar till liv!!. ha det bäst!!!


Haha...Lina rockar!!!


Luzza 11 v


Wilda, minstingen i storlek

Tilda

Min favvo Smilla

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2009-11-29 17:30:49

Vilka stencoola härliga bilder.

Postat av: Mita

Publicerad 2009-11-29 17:37:08

Nej men vad har dina barn varit med om??



Vilka härliga hundbilder och den lilla valpen var ju bara helt bedårande!!

Postat av: kicki

Publicerad 2009-11-29 21:49:09

TACK Mita och Stina!

Mita, Linus var med i en bil som voltade i fredags natt och Lina va ute å fick nått i glaset som gjorde att hon inte vet vad som hänt under kvällen, hade ett djupt jack i tinningen när hon vaknade

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela