Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Indianer...

Publicerad 2009-05-11 17:45:55 i Allmänt,

...har alltid varit något väldigt speciellt, inget som jag kan ta på direkt...de har alltid funnits med någonstans i pereferin...MEN när jag ser dessa fantastiska människor å hör deras musik...ja, jag blir både berörd å rörd...tårarna e inte långt borta...å jag kan inte ta på det...det e bara sååå stort...så mäktigt....så när jag såg dessa i Gimo i helgen så kunde jag inte låta bli att fota dessa vackra män!!!






Kommentarer

Postat av: Micke

Publicerad 2009-05-12 13:34:22

Hejsan Vännen...

Har en utmaning till dig så kika in :D



Ha en underbar dag !

Postat av: Micke

Publicerad 2009-05-12 14:27:14

Får ju visa upp dem med ;)

Postat av: Micke

Publicerad 2009-05-12 14:34:53

I vems blogg då ?

Jag ser bara Indianer som översta inlägget...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela