Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Hjäääälp!!!....

Publicerad 2009-03-11 17:24:43 i Allmänt,

...har någon en protes till övers??!!??...skulle behöva en å sätta mellan axlarna uppe på halsen, har haft sån jävla huvudvärk sen i söndags =P...har försökt fått tag på min läkare för jag tror att de e för att jag fått höja dosen på en av medicinerna, så hon ska ringa mig imorn eftermiddag. Imorgon kommer Anneli hit från Örebro, lr närmare bestämt Ervalla. Vi gick trädgårdsutbildningen ihop MEN umgicks inte alls där...näe...vi började höras av efter att jag fick jobb på Plantagen å hon gjorde praktik där ett par veckor....under skoltiden så hade väl ingen av oss nått större intresse av att ens umgås med varandra, det var först på Plantagen som vi började prata...då, först då började vi inse att vi faktiskt hade en del å prata om!!*L*...bättre sent än aldrig brukar man väl säga!!...Ska bli sååå kul å träffa henne igen, hon e en riktig fighter när det gäller att komma igen...hon åker på den ena smällen efter den andra men reser sig upp som en fura...ja, jag e en beundrare av henne...hur man orkar gång på gång resa sig upp. Eftersom jag förknippar henne med växter så blir det såklart en blomma på fotot...Har haft en "svullardag" idag, usch får så förbannat ont i magen men kan fan inte låta bli å stoppa massa skräpmat i huvet...blir så less på mig själv!!.  Gubben fick åka till Morgongåvan å lossa ikväll så han dyker väl inte upp förrän imornkväll..."suck"....de e jobbigt att sova själv...vet inte varför men så e det!!!...Vilket gnälligt inlägg, e nog en Örebroare i botten!! De säger ju: De gåår AAAALDRIIIG!!!  =P..., DE ska ju va väldans negativa å gnälliga ju, men det e vi väl alla lite till mans ibland!!! =)  kramiz alla fina vänner!!!


Fotot taget vid stugan vi hyrde

Hittade detta foto som oxxå e taget ute vid stugan!!!
NU vill jag ha sommar, kikar ut genom fönstret       
å det snöööööar!!!!                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela