Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Neeeeej!!!...

Publicerad 2009-01-31 16:13:10 i Allmänt,

....det här fick ju inte hända!!...FAAAAN, Annie skadade sig efter träningen idag när jag och en annan tjej rastade av våra hundar, Annie fick en pinne som trängde in vid ljumsken...så det blev färd till veterinären...fick penicillinspruta och spruta mot det onda...ska tebax på måndag och se om det behöver sättas dränage...så nu kanske tävlingen e i farozonen=( men men huvudsaken e ju att lilla sötgöta blir frisk!!


så här söööt e hon nu med kragen som inte alls e populär!!

Kommentarer

Postat av: Gittan

Publicerad 2009-01-31 16:40:24

Stackars Annie.

Hälsa henne att hon kryar på sig

Hoppas hon inte har ont...

Postat av: gunnel Ågren

Publicerad 2009-02-01 18:20:20

Så fina hundar du har! och fina barn! jag lever mycket för mina djur. Vi har visst samma problem med våra nackar , jag har 4 kotor som är slut, det är en fruktansvärd värk! Hoppas du blir bättre och får någon lindrig, du är ju faktiskt ung! Jag är sj-pansionär på grund av den sen 10 år tillbaka, inte kul, men ge inte upp! Kram Gunnel

Postat av: gunnel Ågren

Publicerad 2009-02-01 18:20:25

Så fina hundar du har! och fina barn! jag lever mycket för mina djur. Vi har visst samma problem med våra nackar , jag har 4 kotor som är slut, det är en fruktansvärd värk! Hoppas du blir bättre och får någon lindrig, du är ju faktiskt ung! Jag är sj-pansionär på grund av den sen 10 år tillbaka, inte kul, men ge inte upp! Kram Gunnel

Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Publicerad 2009-02-01 18:26:56

Hallå hallå, intresserad av ny bloggdesign? Då har jag kanske något för dig. Annars kan du ignorera detta meddelande. Ha en fortsatt trevlig kväll :)

Postat av: Elin

Publicerad 2009-02-01 19:18:58

lilla skrutt fia.

Hoppas du blir bra snart, så ni kan visa hur duktiga ni är i lydnaden. Har ju blivit lovad ett första pris nu :)

Men du Annie, om Delta klarar ett kejsarsnitt utan ett pip så klarar du det här (Delta hälsar)

Puss på dig sötnosen

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-02-01 20:53:57

Naee..jäbbla skitpinne då!!!

Hoppas innerligt att hon blir hel, så ni får vara med..när är tävlingen förresten..?



Krya på vovven!



Krammisar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela