Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Första gången...

Publicerad 2009-01-03 17:23:04 i Allmänt,

...det här året vi tränade ihop med doggsen...härligt!!...började snöa när jag kom dit upp, åkte upp å gick en vända i skogen så sötgöta fick springa av sig liiite. Hon blev stormförtjust när först Selma kom...Yiiippii...en sån här dag när vi inte tränar själva!!!...haha...det gick rätt bra men har insett att JAG har förstört inlärningen på stå under gång...shit...hur faaan tänkte jag...lr de va ju de jag inte gjorde!!....helvetesjääävla skiiiit. Bara att börja om på ruta ett då....får en jävla massa bubblor i magen nu eftersom vi tänker tävla den 14 februari =P. Ska väl inte ta det på blodigaste allvar men de e lätt å säga nu...sen när vi ska tävla står jag mitt ämliga tryne å spyr som en gris för att jag e sååå nervig...haha...vem säger att det är kul att tävla?!?...nåväl det lär väl visa sig antar jag... Sen till något mindre trevligt...skänker all min kraft till Frejja som NI kan läsa i blogginlägget nedanför...kramiz till alla inblandade ni finns i mina tankar!!

Träningen idag

Foto över Linköping ikväll...sååå vackert!!*L*

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-07 22:38:08

det där kommer du grejja galant min Sol;)



kram

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-01-08 14:13:04

TACK!!!...ja jag hoppas det..bara fötterna hänger med så gör nog Annie det...ska ju va en kul grejj men vet inte om jag tycker det...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela