Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

En stooor fet...

Publicerad 2009-01-16 12:31:57 i Allmänt,

...kram gav jag mig själv i morse!! =P... joo, jag har klarat två dagar utan en gnutta fusk, fast de va bra nära igår när jag sprang på puckot...men jag satte mig å kollade på alla mina foton å det tog ju en stund....å tänka sig...jag klarade av att INTE stoppa in en massa onyttigheter i huvet...bara satt å njöööt av alla härliga foton å alla minnen som dyker upp till fotona oxxå...Jaaa...det finns ju mycket som jag kan va stolt å glad över att jag har klarat av under årens lopp...VARFÖR kan jag inte bara nöja mig med det å inte hänga upp mig på dessa tråkigheter som funnits med...ja, det har varit en hel tuffa saker som hänt under årens lopp....jag kan inte glömma...men om jag kunde stoppa undan dessa tråkigheter i ett litet rum längst in i hjärtat, va skönt det vore...men det behövs inte så mycket så dyker en del av dessa saker upp igen...som nya färska sår...Usch nu börjar det här spåra ur...va ju så glad för mina två dagar å det är jag ju oxxå =). Min fyrbenta lilla har fortfarande ont i sitt bakben...känner att tävlingen närmar sig med stormsteg å vi kan inte träna =(... men va fan...hon måste ju bli bra först å får vi taskigt med poäng så e de så...Näpp...nu ska denna häringa gammtackan ta å göra lite nytta...fixa lite couscous, räkor å grönsaker till lunch...näe...orkar inte göra nått annat till lunch, sparar det till kvällen när gubben ska äta oxxå!!!...ha det ni bästaste där ute i cybern!!! kramelikraaaam


Hittade detta foto igår, Annie bara älskade å hoppa med tjejjerna!!*L*

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2009-01-16 19:59:36

Duktig du är kämpa på!!!!

Postat av: Saraa

Publicerad 2009-01-18 18:58:40

Hej! vad duktig du e! Jag är på bättringsvägen nu, orkar sitta lite, så jobbigt att vara sjuk. Lång väg tillbaka nu men men! Hoppas du mår bra! Mamma och pappa kommer till Norge om några dagar för att besöka mig! Ska tjata lite på Lina så kanske hon kommer på ett besök någongång:) kramkram Sara

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-01-20 18:22:46

Hej hej..tittar in igen, och igen..ser att du inte skriver så mycket nu..så jag tänkte tala om att mina tankar är hos dig, och att jag hoppas allt är bra..?

Skickar lite varma kramar också..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela