Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Bergådalbanan fortsätter...

Publicerad 2009-01-28 08:32:48 i Allmänt,

....ena stunden mår jag så jävla bra å i nästa så mår jag skit...men det skulle ju ta några veckor innan medicinerna verkade...får väl hoppas på det för det tar på krafterna att fara upp å ner i känslorna. Men men igår va det dax för dietisten igen, nu ska vi sätta igång på allvar from tisdag nästa vecka...dessa två tillfällen har varit lite av en introduktion. Fick iallafall väga oss igen och lyckliga jag hade inte gått upp något utan ner ett hekto...haha...ett hekto på två veckor...ni ser va jag kämpat hårt!! =P. Nåväl...jag har ju gått upp tio kilo sen i augusti så nu får jag va glad för att det inte fortsätter uppåt...Och har man varit jojobantare i hela sitt liv så kan jag ju inte räkna med att det här kommer att gå som en dans på rosor...det här har ju mer eller mindre varit min livsstil å den ruckar man u inte på i en handvändning. Vi ska ju jobba hemma med en bok och även en del jobbiga frågor fick vi oxxå till nästa vecka. Det handlar bla om vilka "sanningar" jag har fått höra under min uppväxt och under det vuxna livet...här rör det upp en jävla massa jobbiga känslor eftersom jag blev mobbad i skolan...det sitter jäkligt långt inne men det är väl det här man ska jobba med för att få bukt med tröstätandet...ingen direkt munter blogg idag men så e ju livets gång...ibland på rosor ibland på törnen...ska snart bege mig ut å köra igenom momenten med den fyrbenta...ska träna med en annan på klubben som oxxå ska debutera med sin hund...sådär ja...nu e de slutskrivet för stunden...ha de bäst allesammans å ta hand om varandra!!!...kramiz


 Utkiket vid Majelden


Kommentarer

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-01-28 21:16:45

Kommer in och bär din börda en stund, så du kan vila.



kramarom

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-01-29 10:32:24

TACK det värmer gott!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela