Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Vilken dag!!!

Publicerad 2008-12-29 19:52:01 i Allmänt,

...var ute på Landeryd till tolv, John hämtade mig å vi for ut till hans syrra å hennes gubbe!! Stack ut å gick på Östgötaleden i tre timmar såååå jäkla skönt å vilka bilder jag tog...älskar när det är frost ute!!...Vi grillade korv å hade fika med oss....heeeelt fantastiskt skönt så nu liggert den fyrbenta å sover i min säng...hon drar dessutom ena jäkla massa stockar...shit...hon låter värre än John å det säger då inte lite!!! =P...Hon hade ju kompisen Izor med så de va full fart på dessa mest hela tiden...börjar känna mig stel som bara den, ska ta å krypa ner i ett bad...gubben e nere å fixar med Choppern som han lyckats fått igång så nu ser jag väl inte röken av honom mer ikväll.... men men de e han väl värd att få pula lite med hojjen...blir ju aldrig av annars när han jobbar som han gör...Näpp gott folk...tappa upp det där vattnet å sätta på lite Indiansk musik å bara njuuuuuta...tjingeling å kramiz på er!!! =)

Grått men sååå vackert med frosten
Finns mer foton i fotobloggen!!

Kommentarer

Postat av: naken Snigel

Publicerad 2008-12-30 00:45:29

Den känns frosten;) Men fan vad vacker den är!



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela