Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Känner en...

Publicerad 2008-12-20 16:11:13 i Allmänt,

...liten gnutta hopp...idag är jag pigg...har sovit inatt...UTAN att ha behövt stoppa "sovarpillret" i huvet =P
Åkte ut till bruks vid nio i morse..tog en långpromis och körde upplet 2ggr i skogen med Annie...jäklars här var det tydligen turbofart i fröken..haha..ja jäklars va det gick över stock å sten...hade med mig kameran å skulle fota mitt yrväder...men faaan då...hade glömt att stänga av kameran sist jag fotade så batteriet var DÖTT snopet då...fan det har aldrig hänt förut men men nångång ska väl va den första =P...sen kom "bruksgänget", vi blev bara fyra idag men det är skönt att vi blir några iallafall...man kan få andra ideer om hur man ska komma vidare med vissa moment som inte klaffar riktigt...ja, det är härliga människor och även deras hundar så klart...vi är en brokig blandning av hundar..det är Sheltie, Kelpie, Branko Italiano(tror jag den heter)...mfl...japp en riktig blandning!!!...Kom hem med en riktigt skitig fröken som genast innan jag hann stoppa henne la sig i vår säng å skulle torka sig..hmm...ja ibland så får vi skylla oss själva som låter henne ligga där men det e ju sååå mysigt, å tvättmaskin finns ju så de e ju inga större världsliga problem att lösa!!! =P...NU ska gammtackan hoppa ner i badet för att tina liiite, råkade slumra till efter att vi hade varit ute i över tre timmar...så nu e de "burrigt"...kramiz till er alla som behöver en kram...de är alldeles gratis!! =)
Blixtra, gör verkligen skäl för namnet!!

Kommentarer

Postat av: naken Snigel

Publicerad 2008-12-21 11:35:54

jag tar en kram direkt;)))..Och ger dig massor;)..Önskar jag var med i morse. Snigel hade behövt det, och jag med;))



tack för att Du finns! Du ger mig kraft, massor min Sol.



Kramar

Postat av: Kicki

Publicerad 2008-12-21 12:19:21

Ja...det va heeelt underbart...du får så gärna hänga med

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela