Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Jag rider på...

Publicerad 2008-12-21 13:35:21 i Allmänt,

...känslan!!!...hade väl ingen vidare natt men jag och min namne var ute i Tinnerö med våra fyrbenta....solen började ge sig till känna...waow såå härligt!!..vi var ute å gick i 1,5 timme och bara njöööt!!!...solen började till å med att värma lite på ryggen när vi gick tillbax till bilen....ja, att solen visade sig va ju helt fantastiskt, jag känner att energin börjar komma tebax. Mitt skitiga  lilla "åbäke" hon njöt i fulla drag när hon fick fara omkring med Selma...inte lika lycklig när badkaret hotar henne och det är dax för en helrengöring =( stackars henne som måste bli ren....hemska tanke!! =).... mmm...nöjd å belåten...ska krypa ihop i soffan en stund med en filt...gubben e nere å fixar med hojjen...å de fyrbenta ligger tillsammans i sängen å gottar sig!!!...ha en lika underbar dag som jag haft!!! kramelikraaaam =)
Solen på väg upp

Fullt ös på tjejjorna!!

Kommentarer

Postat av: naken Snigel

Publicerad 2008-12-23 11:26:28

Jag kännde faktiskt nästan hur luften kändes på er promenad;))...Underbara bilder;))



Kram min Sol

Postat av: Kicki

Publicerad 2008-12-23 13:36:51

TACK..men det är inte så svårt att fota när man har så bra motiv...å jaa..du hade njutit i fulla drag om du va med

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela