Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Ja, jag säger...

Publicerad 2008-12-13 16:08:35 i Allmänt,

...då det!!...Hade planer på att gå utbildning med Annie som vårdhund, såg att de hade föreläsning om det på Solrosen den 17/12 här i stan, Ringde dit igår å pratade med personen som höll i föreläsningen...det va positivt heeela samtalet till jag talade om att jag hade en R O T T W E I L E R... jaha, jaa då blev det annat ljud i skällan, då va hon inte intressant för någon utbildning...hon e ju en ROTTWEILER?!?...ja och...sen då???...var ligger problemet???....ja men de anses ju vara kamphundar...hmmm....gör de??... säger VEM?? Japp de va slutet på den diskussionen, trots att jag innan jag talade om min hunds ras berättat att vi var på ett äldreboende tre dar i veckan å det funkade sååå bra!!!. Näpp det fanns inget mer att diskutera MEN jag var varmt välkommen att höra föreläsningen ändå!!!...ja eller hur!!!....knappast!!.... Var ute på bruks idag å kollade på tävlingar i lydnad...så hääärligt, så nu ska vi anmäla oss till tävling här i Linköping till den 14 februari...hualigen...känner fjärilar i magen bara jag skriver det!!! =P... näe goa vänner...en bra, vit, kall dag ska avslutas med ett varmt gott bad och sen "mysa in" mig i en go filt brevid gubben i soffan och mitt "lyckopiller" oxxå brevid lr i knät!!=P
Ha en fortsatt underbar kväll å ta hand om er!!! kramelikraaaam

Min vackraste fyrbenta vän


Från tävlingen på bruks

Kommentarer

Postat av: naken Snigel

Publicerad 2008-12-13 19:51:59

Oj vad jag ler igenkännande som vanligt;))...Har ju en 6-årig heldöv amstaff;))..och när jag i början försökte komma in på bruks var det kalla handen. Men jag har haft en privat tränare och gått kurser och privat med henne istället. Rekomenderar varmt henne. www.hundforum.se Lotta Pedersen heter hon. Tror tom att vi finns med på bild där. Min hund är helvit och ser mer ut som en APBT, för hon är så liten jämfört med hur AST ser ut;))



Ger Er en bricka med glögg, lussebullar att ha till Ert mys ikväll;))



Kram min musketör!

Postat av: naken Snigel

Publicerad 2008-12-13 20:00:07

Om du går in på www.amstaff.se så är det min hund, ester som är på förstasidan;)



STOLT!!!



Kramar dig skitmycket min vän

Postat av: Kicki

Publicerad 2008-12-13 21:06:31

Ååh...tack, kan känna lukten av både glöggen å lussebullarna trots att det inte finns hemma...hmmm...pepparkakor har vi ju iof...inte illa det heller, kramizar tebax

Postat av: naken Snigel

Publicerad 2008-12-14 14:58:01

Tack för dina tårar. Jag lägger dom i min finaste del i mitt hjärta och förvarar dom med ömhet och tacksamhet.



<3<3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela