Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

En dikt som min...

Publicerad 2008-12-31 16:55:10 i Allmänt,

...dotter skrev för ca 7 år sen (tror jag) när hon var 15 år...

För långt bort för en kram

Jag är här och du är där 20 mil ifrån mig.
Jag saknar dig, du saknar mig.
Du är mor, jag är dotter
vad har vi gemensamt??
Jag har känt dig i alla år, du har känt mig i alla år.
Jag var inte så lik dig men nu snart är vi lika.
Jag håller på att utvecklas till dig och ditt utseende.
Vem är du? kan du gissa?
Jag tror jag vet vem vi är!.
Mor och dotter

Den dikten sitter långt in i mitt hjärta, den tillängnar jag mina underbara barn idag...skulle gärna fira in det nya året med er!!. puss å kramiz å mycket kärlek till er båda mina fantastiska barn!! LINUS OCH LINA!!!
Älskar er gränslöst mycket!!!! <3 <3 <3

Kommentarer

Postat av: lina

Publicerad 2008-12-31 18:31:50

hehe :)

Postat av: naken Snigel

Publicerad 2009-01-01 17:41:52

Vad vackert! Tårar ju;)

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-01-01 18:12:03

Ja hon e duktig att skriva och gör det ofta...jag fick tåraflöde när jag fick dikten!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela