Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Torsdag...

Publicerad 2015-05-14 08:31:48 i Allmänt,

...ska snart bege mig till jobbet, många är lediga då de e röd dag men jag jobbar och dessa dagar rör mig inte i ryggen att jobba...stortrivs med mitt jobb och de betyder mycket....ska ringa läkaren imorn då jag trampade in nått i foten för ett par månader sedan och nu vill de ut men sitter för långt in för att jag ska kunna ta ut de själv....lite jobbigt att behöva gå på tå för de belastar min höft grymt mycket och de blir sån snedbelastning! men men hoppas de tar bort skiten imorn!...ha en skön dag med allt vad de innebär!
 

Kommentarer

Postat av: Susanne Damgren

Publicerad 2015-05-16 20:26:47

Hoppas du fått bort det som kom in i foten.
Vilka härliga bilder:)
Ha en fortsatt trevlig helg!

Kramar!

Postat av: Susanne Damgren

Publicerad 2015-05-17 12:37:17

Skönt att höra att det "bara" var en sticka. Hoppas du snart kan gå ordentligt..:)
Ta hand om dig.
Kram Susanne

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-05-17 14:09:15

Ja, jag störs inte heller av att jobba på helger - även om jag själv råkade vara ledig från jobbet.

Att jag sen fick renovera hemma var en annan sak :P

Sv: Tack! Det blir som ett helt nytt rum! :)

Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2015-05-17 14:10:48

Ja, jag störs inte heller av att jobba på helger - även om jag själv råkade vara ledig från jobbet.

Att jag sen fick renovera hemma var en annan sak :P

Sv: Tack! Det blir som ett helt nytt rum! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela