Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Hänger inte med....

Publicerad 2015-05-08 17:08:19 i Allmänt,

...dagarna bara skenar iväg och vips så är de helg igen, ska jobba denna helgen så de kommer bli kalasbra! =)
Förra helgen kom Anna med min rottistös dotter och son, även en väninna var med...så kul att få träffa henne, en helt fantastisk hund...vi skulle se om de funkade med mina och "Bobban" men tyvärr funkade de inte, annars hade hon fått stanna här ett tag....
Jag har varit på sjukan i Norrköping två ggr nu för utredning och de verkar kunna bli som jag önskar fram i höst...
Vi njuter av solen och även av regn och rusk...så underbart att gå i skogen när de regnar...önskar jag hade en kamera som man kunde samla dofter i oxxå för de e fantastiskt med alla lukter som blir mer tydliga vid regn... hoppas ni får en trevlig helg med allt vad de innebär! kramelikraaaaam
Fotona e från helgen med Anna, Bobbie, Lotta och lille Frank
 

Kommentarer

Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2015-05-10 18:24:26

Hoppas att det gått bra på jobbet och att du fått en härlig helg utöver :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela