Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

En härlig förmiddag...

Publicerad 2015-05-22 16:19:56 i Allmänt,

...blev de allt idag, först till kuratorn och sen ut till Tinnerö för att fota svanarna, regnet hängde i luften men vi klarade oss utan en droppe....nu e de små dunbollar som underhåller ute vid sjön....så söta... en familj bestod av 5 stycken små raringar...är ledig i helgen så jag ska ta mig ut och spåra med de fyrbenta... orken har inte funnits så de e några v sedan sist...Längtar verkligen till nästa helg då vi ska åka till mina fina på dop... saknar de så sjukt mycket och hoppas jag kan stanna tiden lite så inte helgen bara rusar iväg! ;-)
 
Foton från dagens svanar kommer här!
 
 

Kommentarer

Postat av: Susanne Damgren

Publicerad 2015-05-23 12:00:08

Vilka tjusiga bilder!

Ha en fortsatt skön helg!

Kramar till er.

Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2015-05-24 09:19:17

De är vackra, men man håller gärna avståndet när de har ungar! :P

Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2015-05-24 15:41:40

Sv: Ja, namnet har visat sig passa väldigt bra! :P

Postat av: Våran Lycka

Publicerad 2015-05-24 19:12:48

Vi längtar oxå<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela