Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Underbart e kort...

Publicerad 2015-03-24 08:38:47 i Allmänt,

...så kan jag nog sammanfatta min helg... min dotter med familj kom hit i fredags och åkte hem i söndags...sååå underbart att ha de här men tiden rinner iväg alldeles föööör fort... barnen e så underbara och riktiga energipåfyllare, speciellt Neo som är 2,5 år...vilken energi och så härlig på alla sätt och vis...en kille med så mycket bus och glimten i ögat....han kan allt charma en gråsten om de vore så! ;-)
Nu är man tebax i vardagen och de händer en del tråkigheter som inte jag kan styra över men blir ändå indragen.. de suger sån jävla energi, ursäkta uttrycket...försöker focusera på de positiva men blir påmind dagligdax om att allt inte e ok... ibland önskar jag att de fanns en av och på knapp när de gäller känslor... de finns folk som vill hjälpa och söker efter bästa möjliga men personen i fråga säger bara NEJ och ska fixa till sitt liv själv... och de har vi ju sett hur bra de har gått!!!!...eller oxxå inte....
Nu har jag iaf två helger på rad träffat mina kids och deras familjer, och de e så härligt....foton från helgens bravader kommer här!
 
Neo, John och Andreas åkte till Flygvapenmuseet och de åkte även till Johns lastbil, lyckan var gjord för Lillprinsen!...Lina och jag var bara hemma och bara var...men de e ju inte fy skam de heller ;-)
 

Kommentarer

Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2015-03-28 06:54:28

Det var ju skönt att du fick en härlig helg så du kunde koppla bort det mindre positiva! :)

Postat av: susanne

Publicerad 2015-03-30 19:21:19

Tur du har din familj :) Så du kunde tänka på annat en stund. Vilka underbara bilder.:)

Postat av: susanne

Publicerad 2015-04-03 12:09:54

Önskar dig och din familj en riktigt
Glad Påsk!

Kramar Susanne

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela